Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Процесуально-функціональний аналіз моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кузнецова, О. А.
dc.date.accessioned 2018-05-30T10:53:41Z
dc.date.available 2018-05-30T10:53:41Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кузнецова, О. А. Процесуально-функціональний аналіз моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики / О. А. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 18-21. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19354
dc.description.abstract У статті викладений процесуально-функціональний аналіз моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуті питання якості оцінювання музичної діяльності студентів, що потребує врахування специфіки мистецької освіти. Виокремленні основні функції моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики, а саме: інформаційно-оцінювальна, пошуково-дослідницька, формуюча, корекційна, системотворча, прогностична. ua
dc.description.abstract В статье изложен процессуально-функциональный анализ мониторинговой диагностики профессиональной подготовки будущих учителей музыки. Рассмотрены вопросы качества оценивания музыкальной деятельности студентов, что требует особового учета специфики художественного образования. Выделены основные функции мониторинговой диагностики профессиональной подготовки будущих учителей музыки, а именно: информационно-оценочная, поисково-исследовательская, формирующая, коррекционная, системотворческая, прогностическая. ua
dc.description.abstract The article outlined the procedural and functional analysis of diagnostic monitoring of professional training of future teachers of music. The questions of quality assessment of music students, which requires consideration of the specifics of art education. Singling out the basic functions of diagnostic monitoring of professional training of future teachers of music, namely information and estimates, search and research, forming, correction, backbone, prognostic. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject процесуально-функціональний аналіз ua
dc.subject моніторингова діагностика ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject процессуально-функциональный анализ ua
dc.subject мониторинговая диагностика ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject procedural and functional analysis ua
dc.subject diagnostics monitoring ua
dc.subject professional training ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Процесуально-функціональний аналіз моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account