Аналізується проектно-дослідницька діяльність в процесі навчання математики
учнів з використанням окремих компонентів комп’ютерно орієнтованого середовища навчання,
забезпечується концентрація навчальних ресурсів, багатогранність індивідуальних траєкторій
розвитку особистості учнів та результатів формування необхідних міжпредметних та метапредметних
компетентностей; доступність та рівність можливостей учнів в навчанні; поліфункціональність
взаємодії суб’єктів навчального процесу; орієнтацію змісту, форм та технологій підготовки учнів на
інтеграцію освітню, наукову, дослідницьку, виробничу в умовах навчально-виховного процесу.
розглядаються шляхи побудови варіативних моделей навчання з метою підвищення ефективності
навчання учнів.
Анализируется проектно-исследовательская деятельность в процессе обучения
математике с использованием отдельных компонентов компьютерно ориентированной среды
обучения, обеспечивается концентрация учебных ресурсов, многогранность индивидуальных
траекторий развития личности ученика и результатов формирования необходимых межпредметных и
метапредметних компетентностей; доступность и равенство возможностей учащихся в обучении;
полифункциональность взаимодействия субъектов учебного процесса; ориентацию содержания,
форм и технологий подготовки учащихся на интеграцию образовательную, научную,
исследовательскую, производственную в условиях учебно-воспитательного процесса.
Рассматриваются пути построения вариативных моделей обучения с целью повышения
эффективности обучения учащихся.
Analyzes design and research activities in learning mathematics with the use of the
individual components of computer oriented learning environment, a concentration of learning resources,
the diversity of individual trajectories of development of the personality of disciple and of the results of the
formation of the necessary interdisciplinary competences and metapragmatic; accessibility and equality of
opportunity of students in training; polyfunctionality of interaction of subjects of educational process; the
orientation of the content, forms and technologies of training students to integrate educational, scientific,
research, production and in the conditions of the educational process. Discusses ways to build variable
models for learning to enhance learning effectiveness of students.