Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічна діагностика сформованості звукообразних уявлень молодших школярів у процесі фортепіанного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ван Сює
dc.date.accessioned 2018-05-16T12:43:18Z
dc.date.available 2018-05-16T12:43:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ван Сює. Педагогічна діагностика сформованості звукообразних уявлень молодших школярів у процесі фортепіанного навчання / Ван Сює // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 103-110. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19118
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі діагностики звукообразних уявлень молодших школярів у процесі фортепіанного навчання. На основі порівняльного аналізу навчальних процесів спеціалізованих мистецьких закладів України і Китаю зроблений висновок щодо недостатньої уваги педагогів до звуковидобування як важливого показника сформованості їх інструментально-виконавської культури. За допомогою методів опитування, тестування, педагогічних спостережень, дослідницьких бесід, інтерв’ю, аналізу музичних виступів учнів, творчих завдань, порівнянь, ранжування, експертних оцінок, аналізу репертуарних програм, математичної обробки визначався існуючий стан сформованості звукообразних уявлень учнів, виявлялася можливість урізноманітнення звуковидобування учнів у процесі опанування музичних творів різних жанрів. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of diagnosis piano tone pruduction of younger pupils during piano studies. Based on comparative analysis of educational processes specialized arts institutions Ukraine and China concluded on insufficient attention to the teachers of sound as an important indicator of formation of instrumental performance culture. With the help of surveys, testing, teacher observations, research interviews, interviews, analysis, musical performances of students, creative tasks, comparisons, rankings, expert opinions, analysis repertory programs, mathematical treatment determined by the current state of formed ideas piano tone pruduction students revealed the possibility of a change of sound students in the process of mastering the music of different genres. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема постановки диагноза фортепианного звукоизвлечения младших школьников во время занятий на фортепиано. На основе сравнительного анализа образовательных процессов специализированных художественных учреждений Украины и Китая пришли к выводу о недостаточном внимании учителей к звукоизвдечению как важном индикаторе формирования инструментальной культуры исполнителя. С помощью опросов, тестирования, наблюдений за учениками, интервью с педагогами, творческих заданий, сравнений, ранжирования, экспертных заключений, аналитических репертуарных программ, математической статистики, было выявлено недостаточное внимание педагогов к характеру звукоизвлечения учеников. В связи с этим обращается внимание на важность включения в спектр художественной выразительности музыкальных произведений все компоненты звукоизвлечения, которые становятся импульсом для дальнейших самостоятельных поисков учеников в этом направлении с целью более тонкого и глубокого раскрытия содержания и замысла композитора. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject звукообразні уявлення ua
dc.subject педагогічна діагностика ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject інструментально-виконавська культура ua
dc.subject piano tone pruduction ua
dc.subject pedagogical diagnostics ua
dc.subject younger students ua
dc.subject instrumentally-performing culture ua
dc.subject фортепианный звукоизвдечение ua
dc.subject педагогическая диагностика ua
dc.subject младшие ученики ua
dc.subject инструментально-исполнительная культура ua
dc.subject.classification 78.071.4:378 ua
dc.title Педагогічна діагностика сформованості звукообразних уявлень молодших школярів у процесі фортепіанного навчання ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics