Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання хмарних технологій у навчанні математичної інформатики студентів технічних університетів. Мета дослідження, охарактеризованого в статті – аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду використання хмаро орієнтованих засобів ІКТ у підготовці майбутніх фахівців з інформаційних технологій. На основі розглянутого досвіду та проведеного порівняння засобів технологій дистанційного навчання та хмарних технологій визначено переваги використання хмарних технологій для різних категорій учасників навчального процесу та моделі надання хмарних послуг, які доцільно використовувати у процесі навчання нормативних навчальних дисциплін циклів математичної, природничо-наукової й професійної та практичної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій.
Статья посвящена обоснованию целесообразности использования облачных технологий в обучении математической информатике студентов технических университетов. Цель исследования – анализ отечественного и зарубежного опыта использования облачно ориентированных средств ИКТ в подготовке будущих специалистов в области информационных технологий. На основе рассмотренного опыта и проведенного сравнения средств технологий дистанционного обучения и облачных технологий определены преимущества использования облачных технологий для различных категорий участников учебного процесса и модели предоставления облачных услуг, которые целесообразно использовать в процессе обучения нормативным учебным дисциплинам циклов математической, естественно-научной и профессиональной и практической подготовки будущих ИТ-специалистов.
The article is devoted to the rationale of the use of cloud technologies in teaching mathematical informatics students of technical universities. Purpose of the article – the analysis of domestic and foreign experience in the use of cloud-oriented ICT in the training of future professionals in the field of information technology. Based on a review of experiences and comparisons tools of distance learning technologies and cloud technologies identified the advantages of using cloud technologies for different categories of the learning process participants and models of cloud services, which should be used in training the regulatory academic disciplines cycles of mathematical, scientific and vocational & practical training of the future IT professionals.