В статті проаналізовано досвід навчання теорії нечітких множин та нечіткої логіки у ВНЗ України та закордоном, цілі та зміст навчання теорії нечітких множин та нечіткої логіки у ВНЗ та охарактеризовано основні компоненти комп’ютерно орієнтованої методичної системи навчання теорії нечітких множин та нечіткої логіки.
В статье проведен анализ опыта обучения теории нечетких множеств и нечеткой логики в вузах Украины и за рубежом, проанализированы цели и содержание обучения теории нечетких множеств и нечеткой логики в вузах и дана характеристика основных компонентов компьютерно ориентированной методической системы обучения теории нечетких множеств и нечеткой логики.
In the article the experience of learning the theory of fuzzy sets and fuzzy logic in Ukrainian Universities and on the abroad, also objectives and content of teaching the theory of fuzzy sets and fuzzy logic in universities are defined and the basic components of computer oriented methodical system of teaching the theory of fuzzy sets and fuzzy logic are describes.