Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічний аналіз соціального капіталу в контексті новинних медіа

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаревська, І. О.
dc.contributor.author Михайленко, В. О.
dc.date.accessioned 2018-04-02T09:47:23Z
dc.date.available 2018-04-02T09:47:23Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Бондаревська, І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в контексті новинних медіа / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 5 (50). - С. 19-25. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18557
dc.description.abstract Статтю присвячено розгляду концепції соціального капіталу та його видів: соціального капіталу відносин і системного соціального капіталу. До соціального капіталу відносин належать соціальний капітал положення, соціальний капітал довіри і соціальний капітал зобов'язань. До системного соціального капіталу належать системний контроль, системна довіра і системна мораль. Дія системи переконує акторів приймати системний контроль, дотримуватися системної довіри і системної моралі. Довіра виступає важливим компонентом як соціального капіталу відносин, так і системного соціального капіталу. Проведено аналіз взаємозв'язку між соціальним капіталом та новинними медіа. Як соціальний капітал, так і новинні медіа нерозривно пов'язані зі здатністю створювати клімат довіри, впливати на громадянську активність. Cпоживачеві новинних медіа, часто відомий власник холдингу, в який входить канал, його / її політичні уподобання, які багато в чому визначають висвітлення інформації, що формує довіру або недовіру до такого каналу. Зроблено висновок про те, що соціальний капітал, особливо системний соціальний капітал, необхідно розглядати в якості важливого ресурсу для медіаосвіти. Оптимізація рівня довіри новинним медіа є одним з пріоритетних напрямків медіаосвіти для будь-якого віку споживачів новинних медіа. ua
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению концепции социального капитала и его видов: социального капитала отношений и системного социального капитала. К социальному капиталу отношений относятся социальный капитал положения, социальный капитал доверия и социальный капитал обязательств. К системному социальному капиталу относятся системный контроль, системное доверие и системная мораль. Действие системы убеждает актёров принимать системный контроль, придерживаться системного доверия и системной морали. Доверие выступает важным компонентом как социального капитала отношений, так и системного социального капитала. Проведён анализ взаимосвязи между социальным капиталом и новостными медиа. Как социальный капитал, так и новостные медиа неразрывно связаны со способностью создавать климат доверия, влиять на гражданскую активность. Потребителю новостных медиа, зачастую известен владелец холдинга, в который входит канал, его / её политические предпочтения, которые во многом определяют освещение информации, что формирует доверие или недоверие к такому каналу. Сделан вывод о том, что социальный капитал, в особенности системный социальный капитал, необходимо рассматривать в качестве важного ресурса для медиаобразования. Оптимизация уровня доверия новостным медиа является одним из приоритетных направлений медиаобразования для любого возраста потребителей новостных медиа. ua
dc.description.abstract Article deals with the concept of social capital and its types: relational social capital and system social capital. Relational social capital constitutes of positional capital, trust capital and obligation capital. System social capital constitutes of system control, system trust and system morality. System’s action persuades actors to accept system control, follow system trust and system morality. Analysis of interconnection between social capital and news media is conducted. Trust is an important component of social capital of relations as well as system social capital. Both social capital and news media are linked to ability of trust climate creation, influence to citizenship activity. A news media consumer often knows holding owner which contains channel, his / her political preferences which largely determine provision of information what forms trust or distrust towards such channel. It is concluded that social capital especially system social capital is required to be considered as an important resource of media education. Optimization of trust level to news media is one of the most important directions of media education for news media consumers of all ages. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальний капітал відносин ua
dc.subject соціальний капітал положення ua
dc.subject соціальний капітал зобов’язань ua
dc.subject соціальний капітал довіри ua
dc.subject системний соціальний капітал ua
dc.subject системний контроль ua
dc.subject системна довіра ua
dc.subject системна мораль ua
dc.subject новинні медіа ua
dc.subject медіаосвіта ua
dc.subject социальный капитал отношений ua
dc.subject социальный капитал положения ua
dc.subject социальный капитал доверия ua
dc.subject социальный капитал обязательств ua
dc.subject системный социальный капитал ua
dc.subject системный контроль ua
dc.subject системное доверие ua
dc.subject системная мораль ua
dc.subject новостные медиа ua
dc.subject медиаобразование ua
dc.subject social capital of relations ua
dc.subject positional capital ua
dc.subject trust capital ua
dc.subject obligation capital ua
dc.subject system social capital ua
dc.subject system control ua
dc.subject system trust ua
dc.subject system morality ua
dc.subject news media ua
dc.subject media education ua
dc.subject.classification 316.6 ua
dc.title Психологічний аналіз соціального капіталу в контексті новинних медіа ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу