У статті аналізуються мотиваційні ознаки творення назв закладів харчування в українській та
англійській мовах. Розроблено попередні робочі критерії виявлення мотивації найменувань закладів
харчування, з поміж яких: мова назви закладу харчування в її варіаціях, графіка назви та
прецедентність, наявність гри слів та елементів ребусу, етнолінгвістична мотивація назви,
етноорієнтовані немотивовані назви, образно-символічна мотивація назв.
В статье анализируются мотивационные признаки создания названий заведений питания в
украинском и английском языках. Разработаны предварительные рабочие критерии выявления
мотивации наименований заведений питания, среди которых: язык названия заведения питания в его
вариациях, графика названия и прецедентность, наличие игры слов и элементов ребуса,
этнолингвистическая мотивация названия, етноориентированные немотивированные названия,
образно-символическая мотивация названий.
The article analyzes motivational signs of creation of the names of nutrition establishments in the
Ukrainian and English languages. The previous working criteria for identifying the motivation of the names of
food establishments have been worked out, among which: the language of the name of the institution of food in
its variations, the title and precedent graphics, the presence of word games and elements of the rebus, the
ethnolinguistic motivation of the name, ethno-oriented unmotivated names, figurative and symbolic motivation
of the names.