DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 09. Сучасні тенденції розвитку мов » Випуск 15 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18144
Title: Критерії виявлення мотивації назв закладів харчування в українській та англійській мовах
Other Titles: Критерии определения мотивации названий заведений питания в украинском и английском языках
Criteria for determining the motivation of the name of eating places in ukrainian and english languages
Authors: Позніхіренко, Ю. І.
Keywords: назви закладів харчування
мотивація назв
критерії мотивації
названия заведений питания
мотивация названий
критерии мотивации
names of nutrition institutions
motivation of names
criteria of motivation
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Позніхіренко, Ю. І. Критерії виявлення мотивації назв закладів харчування в українській та англійській мовах / Ю. І. Позніхіренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 15. - С. 184-189.
Abstract: У статті аналізуються мотиваційні ознаки творення назв закладів харчування в українській та англійській мовах. Розроблено попередні робочі критерії виявлення мотивації найменувань закладів харчування, з поміж яких: мова назви закладу харчування в її варіаціях, графіка назви та прецедентність, наявність гри слів та елементів ребусу, етнолінгвістична мотивація назви, етноорієнтовані немотивовані назви, образно-символічна мотивація назв.
В статье анализируются мотивационные признаки создания названий заведений питания в украинском и английском языках. Разработаны предварительные рабочие критерии выявления мотивации наименований заведений питания, среди которых: язык названия заведения питания в его вариациях, графика названия и прецедентность, наличие игры слов и элементов ребуса, этнолингвистическая мотивация названия, етноориентированные немотивированные названия, образно-символическая мотивация названий.
The article analyzes motivational signs of creation of the names of nutrition establishments in the Ukrainian and English languages. The previous working criteria for identifying the motivation of the names of food establishments have been worked out, among which: the language of the name of the institution of food in its variations, the title and precedent graphics, the presence of word games and elements of the rebus, the ethnolinguistic motivation of the name, ethno-oriented unmotivated names, figurative and symbolic motivation of the names.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18144
Appears in Collections:Випуск 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poznihirenko.pdf385.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.