Навчальні видання Природничого факультету: Recent submissions

  • Цуруль, Ольга Анатоліївна; Мороз, І. В.; Степанюк, А. В. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012-03)
    У програмі навчальної дисципліни визначено зміст, обсяг та види навчальної роботи з методики навчання біології. Містить модульно-тематичні плани лекційних та лабораторних занять, зміст теоретичних та лабораторних занять, ...
  • Покась, Лілія Антонівна; Надтока, Олександр Федорович; Топузов, Олег Михайлович (ТОВ "Український освітянський видавничий центр "Оріон", 2016)
    Конкурсний підручник для учнів 8 класу загальноосвітнього навчального закладу. Рекомендований Міністерством освіти і науки України (наказ № 491 від 10.05.2016 р.). Підручник створено за оновленою навчальною програмою з ...
  • Лагутенко, Оксана Тарасівна; Пархоменко, Олександр Вікторович (Вид-тво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Методичні рекомендації містять завдання для самостійної роботи студентів з теоретичним матеріалом, який доповнює лекційний курс з дисципліни «Основи сільського господарства», а також практичні завдання, в яких повно описана ...
  • Лагутенко, Оксана Тарасівна (Вид-тво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)
    Лабораторні роботи містять теоретичний матеріал, який доповнює лекційний курс, а також завдання, в яких повно описані сучасні методи агроекологічних досліджень щодо оцінки впливу різних екологічних факторів на ...
  • Лагутенко, Оксана Тарасівна (Вид-тво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)
    Книга вміщує розділи, які розкривають основні поняття агроекології як наукової дисципліни, характер впливу антропогенних факторів на основні компоненти агроекосистем, а також агроекологічні аспекти ведення сільськогос ...
  • Ковальчук, Ніна Дмитрівна; Васильківська, Людмила Олександрівна (Видавництво "Шкільний світ", 2007)
    Збірник містить тексти, вірші, творчі завдання з країнознавчої тематики. Завдання до текстів мають комунікативну спрямованість. Збірник призначений для використання вчителями та викладачами німецької мови, а також учнями ...
  • Кокіна (Орлова), Ольга Володимирівна; Буяло (Коршак), Тетяна Євгеніївна; Іванова, Ольга Іванівна (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008)
    Навчально-польова практика є важливою ланкою у структурі з методики навчання біології. Головне завдання польової практики полягає в практичному застосуванні знань, отриманих у процесі слухання лекцій, виконання лабораторних ...
  • Волошина, Наталія Олексіївна (вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015)
    Навчальний посібник «Загальна екологія та неоекологія» розроблено для фахової підготовки освітнього рівня «Бакалавр» за спеціальністю «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» відповідно ...
  • Ковальчук, Ніна Дмитрівна (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
    Навчальний посібник з граматики німецької мови «Das Adjektiv ist einfach» містить завдання для удосконалення та перевірки знань студентів з граматики німецької мови, зокрема вживання прикметників, відмінювання прикметників ...
  • Покась, Лілія; Гапон, Яна (Педагогічна преса, 2014-05)
    Розкрито роль позакласної роботи для підвищення вмотивованості учнів старшої школи до вивчення регіональної географії. Запропоновано сценарій організації та проведення заходу, який легко вписується у час проведення ...
  • Цуруль, Ольга Анатоліївна (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004)
    У навчально-методичному посібнику розкриваються психолого-педагогічні засади та методичні особливості формування в учнів біологічних понять: основні методи, засоби, умови, рівні, етапи та ознаки їх сформованості; розглянуто ...
  • Покась, Лілія (Педагогічна преса, 2013-05)
    Подано сценарій позаурочного заняття у груповій формі. Розкрито методику організації групової позакласної роботи. Доведено ефективність даної методики.
  • Покась, Лілія (Педагогічна преса, 2015-03)
    Акцентовано увагу на сучасні підходи до навчання географії у 8 класі. Продемонстровано технологію використання інтерактивного методу у навчально-виховному процесі з географії у 8 класі на прикладі "Ажурної пилки".
  • Покась, Лілія (Київ: Педагогічна преса, 2005-05)
    Подається методика застосування групової навчальної діяльності учнів на нестандарних уроках з географії. Демонструється для зразка методика проведення семінару у 6 класі, елементи гри. Пропонується вибір критеріїв формування ...
  • Покась, Лілія; Кірічук, Юрій (Київ: Педагогічна преса, 2013-02)
    У статті розглядається проблема організації обов'язкових навчальних екскурсій, визначених навчальною програмою з географії. Автори досліджують дефініцію "екскурсія". У статті подано методичні поради різних способів ...
  • Покась, Лілія; Мотовиляк, Оксана (Київ: Педагогічна преса., 2011-02)
    Стаття розкриває процес формування комунікативного спілкування на уроках географії у старшій школі. Автори розглядають сутність комунікативної компетентності у географії, представляють модель формування навичок компетентності ...
  • Покась, Лілія (Київ: Педагогічна преса., 2012-11)
    Автор звертає увагу на оновлення змісту навчальної програми з географії. Обгрунтовує відмінність між науково-дослідною роботою учнів та навчально-дослідною. Наводить види дослідницьких умінь у географії та критерії їх ...
  • Покась, Лілія; Гапон, Яна (Київ: Педагогічна преса., 2013-10)
    У статті розглядається методика формування навчальних компетенцій школярів на прикладі курсу "Фізична географія України" та подається, як приклад, методична розробка фрагменту урока географії у 8 класі.
  • Покась, Лілія (Київ : Педагогічна преса, 2012-06)
    У статті розкриваються дидактичні засади компетенцій, розмежування понять "компетенція" та "компетентність". Подаються результати теоретичних досліджень даних дефініцій та шляхи розвитку особистісної компетенції.
  • Покась, Лілія; Пінчук, Людмила (Київ: Педагогічна преса, 2013-09)
    У статті розкривається зміст релаксопедичної технології навчання, методика застосування її елементів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи Автори зробили спробу довести позитивний вплив релаксопедії на ...

Посилання

Пошук


Перегляд

Мій профіль