Бегас, Людмила Дмитрівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Різноманітне розуміння заїкання, його сутності обумовлено рівнем розвитку науки і позицій, з котрих науковці підходили і підходять до вивчення цього мовленнєвого розладу
Чередніченко, Наталія Володимирівна; Ряшенцева, Дар'я Максимівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розкривається значення корекційно-розвивальної роботи по формуванню звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови дітей із тяжкими порушеннями мовлення; окреслюються напрямки та зміст корекційної ...
У статті представлено науково-теоретичний аналіз тераностики як сучасної методології наукових досліджень, що репрезентує новий міждисциплінарний підхід у подоланні складних патологій розвитку. Тераностика добре зарекомендувала ...
Глушенко, О. В.; Глушенко, Катерина Олександрівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015)
У статті йдеться про особливості роботи логопеда із батьками щодо підготовки дошкільників з порушеннями психофізичного розвитку до навчання у загальноосвітній школі. Автори статті наголошують на необхідності попереднього ...
У статті розглянуто значення використання художньої літератури класним наставником для оптимізації стосунків сім’ї з розумово відсталими дітьми-підлітками.
Супрун, Микола Олексійович(Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2013)
Розглянуто теоретичні засади підготовки студентів психологічних і дефектологічних спеціальностей до реалізації завдань медіаосвіти учня спеціального навчального закладу. Запропоноване комплексне використання сучасних ...
Мартиненко, Ірина Володимирівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)
Стаття присвячена проблемі формування і розвитку комунікативних вмінь у дітей дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). У статті акцентується увага на типових комунікативних труднощах дітей із ПМР, ...
Пінчук, Юлія Володимирівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)
У статті порушується питання загальноосвітніх та спеціальних завдань з фізичного виховання дітей дошкільного віку з вадами мовлення, описано особливості їх фізичного розвитку, подано вимоги до структури заняття з фізкультури ...
Паламар, Олена Михайлівна(НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007)
У статті представлені основні вимоги до організації перевірки письмових робіт, оптимізації процесу попередження помилок і розвитку навичок самоконтролю у дітей з порушеннями зору.
У статті розкрито методологічні засади вивчення психологічної компетентності тифлопедагога. Представлено аналіз основних методологічних підходів, які реалізуються на загальнонауковому і конкретнометодичному рівнях. Зокрема ...
Супрун, Дар'я Миколаївна(Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У монографії висвітлено теоретико-методологічне обґрунтування концептуальних
засад професійної підготовки психолога, як системи вихідних положень процесу
становлення студентів-психологів в галузі спеціальної освіти, – ...