Автор підкреслює, що теологія в сучасному плюралістичному дискурсі, є універсальною формою, що може адаптуватися до самих різних явищ культури – міфу, поезії, мистецтва, моралі, філософії, науки, права, політики, містики. Синтез з певними культурними сферами обумовив багатоманітність форм теології: моральної, художньо-символічної, наративної, філософської, наукової, політичної, містичної. Таким чином, теологія є універсальним метадискурсом здатним адаптуватися до історичних форм буття культури і виявити універсальну для всіх культур та релігій типологію теологій.
Автор подчеркивает, что теология в современном плюралистическом дискурсе, является универсальной формой, может адаптироваться к самым разным явлениям культуры - мифу, поэзии, искусству, морали, философии, науке, праву, политике, мистике. Синтез с определенными культурными сферами обусловил многообразие форм теологии: моральной, художественно-символической, нарративной, философской, научной, политической, мистической. Таким образом, теология является универсальным метадискурсом, способным адаптироваться к историческим формам бытия культуры и выявить универсальную для всех культур и религий типологию теологии.
The Khristokin emphasizes that theology in modern pluralistic discourse is a universal form that can adapt to the most different cultural phenomena - myth, poetry, art, morals, philosophy, science, law, politics, mysticism. Synthesis with certain cultural spheres has caused a variety of forms of theology: moral, artistic and symbolic, narrative, philosophical, scientific, political, and mystical. Thus, theology is a universal metadiscourse able to adapt to the historical forms of being of culture and to identify the universal typology of theologies for all cultures and religions.