У статті представлено технологію оцінки інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом, розкрито її зміст, визначено мету та головні завдання, розроблено
структуру, обґрунтовано компоненти та визначено практичну значимість. Для створення комплексного інструменту оцінки ефективності інноваційного управління ЗНЗ було обрано кваліметричний підхід, що передбачає побудову факторно-критеріальної моделі. Розроблена технологія існує у конкретних умовах, ефективна за результатами і оптимальними витратами, гарантує досягнення певного стандарту оцінки інноваційного управління ЗНЗ. Під час створення технології автор керувався загальними методологічними вимогами побудови технології: концептуальність, системність, керованість, ефективність
та відтворюваність. Автор акцентує увагу на тому, що технологія дозволяє цілісно відобразити стан забезпеченості інноваційного управління та може бути використаною не лише відділами освіти для об’єктивної оцінки шкіл з інноваційним управлінням, а й суб’єктами інноваційного управління для самооцінки управлінської діяльності. Адже, самооцінка кожного суб’єкта інноваційної діяльності є стимулом до самовдосконалення, сприяє підвищенню професійної
культури та компетентності.
В статье представлено технологию оценки инновационного управления общеобразовательным учебным заведением, раскрыто ее содержание, определена цель и главные задачи,
разработана структура, обоснованы компоненты и определена практическая значимость. Для создания комплексного инструмента оценки эффективности инновационного управления школой был избран квалиметрический подход, который предусматривает построение факторно-критериальной модели. Разработанная технология существует в конкретных условиях, эффективная по результатам и оптимальным затратам, гарантирует достижение определенного стандарта оценки инновационного управления школой. Во время создания технологии автор руководствовался общими методологическими требованиями построения технологии: концептуальность, системность, управляемость, эффективность и воспроизводимость.
Автор акцентирует внимание на том, что технология разрешает целостно отобразить состояние обеспеченности инновационного управления и может быть использованной не только отделами образования для объективной оценки школ с инновационным управлением, а и субъектами инновационного управления для самооценки управленческой деятельности. Так как, самооценка каждого субъекта инновационной деятельности является стимулом к самосовершенствованию, оказывает содействие повышению профессиональной
культуры и компетентности.
The article represents the technology assessment of providing of the innovation management in comprehensive educational institution, its content, objectives and main tasks, framework, components and practical significance. The qualimetric approach of building a quotient-criteria model was chosen to create a comprehensive tool for assessing the effectiveness of innovation management in school. The technology exists in a specific context, is effective for results and optimal cost, guarantees
the achievement of a certain standard of assessment of innovation management. Author guided by general methodological requirements of building technology: conceptual, system, control, efficiency and reproducibility. Author focuses on the fact that developed technology allows us to holistically reflect the state of providing of the innovation management and can be used not only education departments for objective
evaluation of schools with innovative management, but also by subject of innovative management for self-assessment management activities. After all, self-esteem each subject of innovation activities is an incentive for self-improvement, enhance professional culture and competence.