У статті проаналізовано значення для управління навчально-реабілітаційним центром як відкритою інноваційною соціально-освітньою інституцією різних управлінських підходів: системного, стратегічного, інноваційного, програмно-цільового, адаптивного, партисипативного, дистриб’ютивного, мережевого, громадсько-державного, компетентнісно зорієнтованого управління та інформаційного менеджменту.
В статье проанализировано значение для управления учебно-реабилитационным центром как открытой инновационной социально-образовательной институцией разных управленческих подходов: системного, стратегического, инновационного, программно-целевого, адаптивного, партисипативного, дистрибьютивного, сетевого, общественно-государственного, компетентностно ориентированного управления и информационного менеджмента.
The author of the article analyzes the importance for management of educational rehabilitation centre as an open innovative socio-educational institution of different management approaches: system, strategic, innovative, programmed-goals, adaptive, participative, distributed, network, competence-oriented, information management, state and public administration.