DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16975
Title: Теоретичні основи управління навчально-реабілітаційним центром як відкритою інноваційною соціально-освітньою інституцією
Authors: Нечипоренко, В. В.
Keywords: навчально-реабілітаційний центр
управління
відкрита інноваційна соціально-освітня інституція
учебно-реабилитационный центр
управление
открытая инновационная социально- образовательная институция
educational rehabilitation centre
management
open innovative socio-educational institution
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Нечипоренко, В. В. Теоретичні основи управління навчально-реабілітаційним центром як відкритою інноваційною соціально-освітньою інституцією / В. В. Нечипоренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 163-168.
Abstract: У статті проаналізовано значення для управління навчально-реабілітаційним центром як відкритою інноваційною соціально-освітньою інституцією різних управлінських підходів: системного, стратегічного, інноваційного, програмно-цільового, адаптивного, партисипативного, дистриб’ютивного, мережевого, громадсько-державного, компетентнісно зорієнтованого управління та інформаційного менеджменту.
В статье проанализировано значение для управления учебно-реабилитационным центром как открытой инновационной социально-образовательной институцией разных управленческих подходов: системного, стратегического, инновационного, программно-целевого, адаптивного, партисипативного, дистрибьютивного, сетевого, общественно-государственного, компетентностно ориентированного управления и информационного менеджмента.
The author of the article analyzes the importance for management of educational rehabilitation centre as an open innovative socio-educational institution of different management approaches: system, strategic, innovative, programmed-goals, adaptive, participative, distributed, network, competence-oriented, information management, state and public administration.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16975
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nechyporenko.pdf330.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.