Статтю присвячено підходам до тестування рівня сформованості іншомовної
компетентності майбутніх учителів у говорінні (комунікативний, компетентнісний і рівневий),
виділеним згідно із сучасними тенденціями у викладанні іноземних мов. Так тестування
представлено як процес перевірки рівня сформованості прямих об’єктів контролю – мовленнєвих
умінь – з урахуванням основних психолінгвістичних закономірностей усномовленнєвого
спілкування.
Статья посвящается подходам к тестированию уровня сформированности иноязычной
компетентности будущих учителей в говорении (коммуникативный, компетентностный и
уровневый), выделенных с учетом современных тенденций в обучении иностранным языкам. Так
тестирование представляется как процесс проверки уровня сформированности прямых объектов
контроля – речевых умений – с учетом основных психолингвистических закономерностей
устноречевого общения.
The article is devoted to the approaches to testing future teachers’ competence in speaking foreign
languages in accordance with the modern tendencies in teaching (communicative, competence and
multilevel). Thus testing is described as the process of assessing speaking skills when psycholinguistic
laws are respected.