Личностно-ориентированный подход является одним из приоритетных направлений
современной лингводидактики. В статье анализируются существующие варианты
технологического воплощения его основных принципов. В качестве основных факторов
управления личностно-ориентированным учебным процессом рассматриваются стратегическая
компетенция и мотивация учащихся, положенные в основу создания системы упражнений.
Особистісно-орієнтований підхід є одним з приорітетних напрямків сучасної
лінгводидактики. У статті аналізуються існуючі варіанти технологічного втілення його
основних принципів. В якості основних факторів управління особистісно-орієнтованим учбовим
процесом розглядаються стратегічна компетенція та мотивація учнів, що покладені в основу
створення системи вправ.
Contemporary intercultural education tends to implement more student-centered, activity-based,
integrative curriculum. The article investigates teaching approaches to promote new technologies in
language learning. The student’s motivation to learn languages and their strategic competence are the
most imporftant factors for the creation of the system of exercises.