DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16188
Title: | Актуальные аспекты личностно-ориентированного подхода |
Other Titles: | Актуальні аспекти особистісно-орієнтованого підходу |
Authors: | Давер, М. В. |
Keywords: | личностно-ориентированный подход стратегическая компетенция автономность учения мотивация особистісно-орієнтований підхід стратегічна компетенція автономність навчання мотивація learner-centered approach strategic competence autonomy in language learning motivation |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Давер М. В. Актуальные аспекты личностно-ориентированного подхода / М. В. Давер // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 60-64. |
Abstract: | Личностно-ориентированный подход является одним из приоритетных направлений
современной лингводидактики. В статье анализируются существующие варианты
технологического воплощения его основных принципов. В качестве основных факторов
управления личностно-ориентированным учебным процессом рассматриваются стратегическая
компетенция и мотивация учащихся, положенные в основу создания системы упражнений. Особистісно-орієнтований підхід є одним з приорітетних напрямків сучасної лінгводидактики. У статті аналізуються існуючі варіанти технологічного втілення його основних принципів. В якості основних факторів управління особистісно-орієнтованим учбовим процесом розглядаються стратегічна компетенція та мотивація учнів, що покладені в основу створення системи вправ. Contemporary intercultural education tends to implement more student-centered, activity-based, integrative curriculum. The article investigates teaching approaches to promote new technologies in language learning. The student’s motivation to learn languages and their strategic competence are the most imporftant factors for the creation of the system of exercises. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16188 |
Appears in Collections: | Випуск 29 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.