Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соотношение понятий "модель образования", "подход к обучению", "принципы обучения"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стативка, В. И.
dc.date.accessioned 2017-09-29T13:55:46Z
dc.date.available 2017-09-29T13:55:46Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Стативка В. И. Соотношение понятий "модель образования", "подход к обучению", "принципы обучения" / В. И. Стативка // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 160-167. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15785
dc.description.abstract В статье осуществляется сравнительный анализ содержания понятий “модель образования”, “подход к обучению”, “принципы обучения”. На основе анализа автор приходит к выводу: в Украине избрана личностно-ориентированная модель образования, в рамках которой применительно к обучению языкам доминирует коммуникативно-деятельностный подход, а социокультурный, компетентностный и другие являются принципами его реализации. ua
dc.description.abstract У статті здійснюється порівняльний аналіз змісту понять “модель освіти”, “підхід до навчання”, “принципи навчання”. На підставі аналізу автор доходить висновку: в Україні обрана особистісно-орієнтована модель освіти, в межах якої здійснюється комунікативно-діяльністний підхід до навчання мови, а соціокультурний компетентністний та інші є принципами його реалізації. ua
dc.description.abstract The article focuses on the comparative analysis of the notions “model of education”, “approach to teaching”, “principles of teaching”. The author states that there is confusion of the notions in methodology. As a result of comparative analysis of the notions, it has been determined that the model of education is understood as a pattern of construction of educational system in the country (Ukraine has chosen personality-oriented model of education) ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель образования ua
dc.subject поход к обучению ua
dc.subject модель освіти ua
dc.subject підхід до навчання ua
dc.subject model of education ua
dc.subject approach to teaching ua
dc.subject.classification 378.011.33:004.457 – 051 ua
dc.title Соотношение понятий "модель образования", "подход к обучению", "принципы обучения" ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу