Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Организация диалогического взаимодействия "студент-компьютер” на языковом занятии в нефилологическом вузе (на примере преподавания русского языка как иностранного)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гейченко, Е. И.
dc.contributor.author Рагрина, Ж. М.
dc.date.accessioned 2017-09-26T08:36:37Z
dc.date.available 2017-09-26T08:36:37Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Гейченко Е. И. Организация диалогического взаимодействия "студент-компьютер” на языковом занятии в нефилологическом вузе (на примере преподавания русского языка как иностранного) / Е. И. Гейченко, Ж. М. Рагрина // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 57-62. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15733
dc.description.abstract В статье освещаются основные формы и виды диалогического взаимодействия “студент- компьютер”и его психолого-педагогические аспекты. Раскрывается основное назначение применения компьютерных технологий в обучении. Акцентируется внимание на том, что компьютерные технологии являются одним из эффективных способов формирования коммуникативной компетенции, помогают создать специальную для иностранных студентов обучающую среду, реализовать в полной мере индивидуально-дифференцированный подход и оптимизировать сам процесс обучения, повысить его результативность, сфокусировать внимание на творческой работе как преподавателя, так и студента. ua
dc.description.abstract У статті висвітлюються основні форми та різновиди діалогічної взаємодії “студент – комп’ютер” та її психолого-педагогічні аспекти. Розкривається основне призначення застосування комп’ютерних технологій у навчанні. Акцентується увага на тому, що комп’ютерні технології є одним з ефективних засобів формування комунікативної компетенції, допомагають створювати спеціальне для іноземних студентів навчальне середовище, реалізувати у повному обсязі індивідуально-диференційований підхід та оптимізувати сам процес навчання, покращити його результативність, сфокусувати увагу на творчій роботі як викладача, так і студента. ua
dc.description.abstract The article highlights the main forms of the dialogic interaction “student-computer” and its psychological and pedagogical aspects. . Much attention is given to the main purpose of using computer technologies in education. The article is focused on the fact that computer technologiesare one of the effective ways of formation of communicative competence, help to create a special learning environment for foreign students. It is specially noted that computer technologies help to realize the individualdifferentiated methodand help to optimize the learning process, to increase the effectiveness, to focus on creative work as a teacher and a student. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компьютер ua
dc.subject компьютерные технологии ua
dc.subject комп’ютер ua
dc.subject комп’ютерні технології ua
dc.subject computer ua
dc.subject computer technology ua
dc.subject.classification 004.5 – 057.87 ua
dc.title Организация диалогического взаимодействия "студент-компьютер” на языковом занятии в нефилологическом вузе (на примере преподавания русского языка как иностранного) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу