У роботі розглянуто застосування гуманітарних складових на уроках фізики в старшій
школі на прикладі уроку з теми «Електричне поле та його характеристики». Під поняттям
«гуманітарна складова» мається на увазі ті форми навчання фізики, до яких учні гуманітарних
класів звикли на фахових предметах: розповіді, історичні опуси, казки, кросворди, твори, тощо.
Такий підхід дає змогу вчителю на психологічному рівні спілкуватися з учнем на зрозумілій йому мові,
що призводить до підвищення мотивації учня до вивчення фізики та до пізнання в цілому.
В работе рассмотрено применение гуманитарных составляющих на уроках физики в
старшей школе на примере урока темы «Электрическое поле и его характеристики». Такой подход
дает возможность учителю на психологическом уровне общаться с учеником на понятном ему
языке, который приводит к повышению мотивации ученика к изучению физики и к познанию в целом.
In work application of humanitarian components at physics lessons at the senior school on an
example of a lesson of a theme «Electric field and its characteristics» is considered. Such approach gives the
chance to the teacher to communicate at psychological level with the pupil on clear to it language which
leads to increase of motivation of the pupil to studying of physics and to knowledge as a whole.