Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цзян, Лібінь
dc.date.accessioned 2017-07-07T09:36:40Z
dc.date.available 2017-07-07T09:36:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Цзян Лібінь. Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики / Лібінь Цзян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 254-258 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14979
dc.description.abstract В статье раскрыт диагностический этап формирования субъектно-творческой активности будущего учителя музыки в процессе профессионального обучения. Выделены четыре фазы уровней мотивационной стойкости студентов в процессе формирования их субъектно-творческой активности. ua
dc.description.abstract The article discloses a diagnostic step of forming the subject-the creative activity of the future teacher of music in the course of vocational training. Select the four phases of the resistance levels of motivation of students in the formation of their subject-creative activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject субъектно-творческая активность ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject фазы мотивационной стойкости ua
dc.subject профессиональное обучение ua
dc.subject subjective and creative activity ua
dc.subject future teachers of music ua
dc.subject motivational phaseresistance ua
dc.subject training ua
dc.subject.classification 378.016 ua
dc.title Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу