ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цзян, Лібінь | |
dc.date.accessioned | 2017-07-07T09:36:40Z | |
dc.date.available | 2017-07-07T09:36:40Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Цзян Лібінь. Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики / Лібінь Цзян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 254-258 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14979 | |
dc.description.abstract | В статье раскрыт диагностический этап формирования субъектно-творческой активности будущего учителя музыки в процессе профессионального обучения. Выделены четыре фазы уровней мотивационной стойкости студентов в процессе формирования их субъектно-творческой активности. | ua |
dc.description.abstract | The article discloses a diagnostic step of forming the subject-the creative activity of the future teacher of music in the course of vocational training. Select the four phases of the resistance levels of motivation of students in the formation of their subject-creative activity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | субъектно-творческая активность | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | фазы мотивационной стойкости | ua |
dc.subject | профессиональное обучение | ua |
dc.subject | subjective and creative activity | ua |
dc.subject | future teachers of music | ua |
dc.subject | motivational phaseresistance | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject.classification | 378.016 | ua |
dc.title | Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики | ua |
dc.type | Article | ua |