Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Результати впровадження методики полілогової музично-творчої інтеракції майбутніх викладачів-саксофоністів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чжан, Цзянань
dc.date.accessioned 2017-07-06T13:35:41Z
dc.date.available 2017-07-06T13:35:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чжан Цзянань. Результати впровадження методики полілогової музично-творчої інтеракції майбутніх викладачів-саксофоністів / Цзянань Чжан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 235-239 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14973
dc.description.abstract В статье рассматриваются результаты внедрения методики полилоговой музыкально-творческой интеракции будущих преподавателей игры на саксофоне. Представлены основные позиции анализа процесса формирования избранного феномена в контексте полученных данных компьютерной диагностики с помощью методов математической статистики. ua
dc.description.abstract The article is about results of using author`s methodic polylogue music creative interaction forming of future saxophone playing teachers. There are presented general positions of comparative analysis of forming process this phenomenon in the context of computer diagnostic facts and separate mathematics statistics methods. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject полилоговая музыкально-творческая интеракция ua
dc.subject будущий преподаватель игры на саксофоне ua
dc.subject аналитическая работа ua
dc.subject polylogue music creative interaction ua
dc.subject future saxophone playing teacher ua
dc.subject analytical work ua
dc.subject.classification 378:788.43 ua
dc.title Результати впровадження методики полілогової музично-творчої інтеракції майбутніх викладачів-саксофоністів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics