Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аутентичные методы оценивания в процессе подготовки будущих педагогов

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ширшова, И. А.
dc.date.accessioned 2017-06-23T11:14:25Z
dc.date.available 2017-06-23T11:14:25Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Ширшова И. А. Аутентичные методы оценивания в процессе подготовки будущих педагогов / И. А. Ширшова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 22 (32). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 185-189 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14795
dc.description.abstract В статье раскрыты современные тенденции развития украинской системы высшего образования, проанализированы изменения, происходящие в стратегии оценивания учебной деятельности студентов. Достаточно подробно автором изложены сущность и содержание таких инновационных технологий оценивания достижений как портфолио, эссе, презентации, рецензирование. Приведены конкретные меры их использования в процессе психолого-педагоги- ческой подготовки студентов-магистров. ua
dc.description.abstract У статті розкрито сучасні тенденції розвитку української системи вищої освіти, проаналізовано зміни, що відбуваються в стратегії оцінювання учбової діяльності студентів. Досить детально автором викладені сутність і зміст таких інноваційних технологій оцінювання досягнень як портфоліо, есе, презентація, рецензування. Наведені конкретні заходи їх використання в процесі психолого-педагогічної підготовки студентів-магістрів. ua
dc.description.abstract The article reflects the current trends in the development of Ukrainian higher education system. Changes in the strategy of evaluation the academic progress of students is analyzed in the article. The author presents the detailed account of the nature and content of such innovative technologies of evaluation as portfolio, essays, presentations, and reviewing in detail. Specific examples of their use in psychological and pedagogical training of master’s students are provided. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject современная философия оценивания ua
dc.subject индивидуальные учебные достижения студентa ua
dc.subject личностно-ориентированное обучение ua
dc.subject сучасна філософія оцінювання ua
dc.subject індивідуальні учбові досягнення студентa ua
dc.subject особистісно- орієнтоване навчання ua
dc.subject modern philosophy of evaluation ua
dc.subject individual student academic achievement ua
dc.subject student-centered learning ua
dc.subject.classification 378.02:372.8 ua
dc.title Аутентичные методы оценивания в процессе подготовки будущих педагогов ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу