У статті аналізуються зміст, форми і методи вивчення фольклору у класичних університетах України
радянської доби. Досліджуються основні досягнення та недоліки структурування змісту фольклористичної
підготовки майбутніх учителів-філологів. Визначаються найвагоміші здобутки у напрямі навчально-методичного забезпечення курсу усної народної творчості.
В статье анализируются содержание, формы и методы изучения фольклора в классических
университетах Украины в советский период. Исследуются основные достижения и недостатки
структурирования содержания фольклористической подготовки будущих учителей-филологов.
Определяются наиболее важные результаты в направлении навчально-методического обеспечения курса
устного народного творчества.
The content, form and methods of folk studies in Ukrainian classical universities of Soviet era are analyzed in this
article. The main achievements and disadvantages of content structuring of philologists to be folklore training are
investigated. Significant achievements towards the teaching folklore course are determined.