DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 20(30) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14396
Title: Практика вивчення фольклору у класичних університетах радянської доби (1950 – 1980-х рр.)
Authors: Вовк, М. П.
Keywords: фольклор
фольклористика
радянська фольклористика
фольклор
фольклористика
советская фольклористика
folklore
folklore studies
Soviet era folklore studies
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Вовк М. П. Практика вивчення фольклору у класичних університетах радянської доби (1950 – 1980-х рр.) / М. П. Вовк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - . Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 50-55
Abstract: У статті аналізуються зміст, форми і методи вивчення фольклору у класичних університетах України радянської доби. Досліджуються основні досягнення та недоліки структурування змісту фольклористичної підготовки майбутніх учителів-філологів. Визначаються найвагоміші здобутки у напрямі навчально-методичного забезпечення курсу усної народної творчості.
В статье анализируются содержание, формы и методы изучения фольклора в классических университетах Украины в советский период. Исследуются основные достижения и недостатки структурирования содержания фольклористической подготовки будущих учителей-филологов. Определяются наиболее важные результаты в направлении навчально-методического обеспечения курса устного народного творчества.
The content, form and methods of folk studies in Ukrainian classical universities of Soviet era are analyzed in this article. The main achievements and disadvantages of content structuring of philologists to be folklore training are investigated. Significant achievements towards the teaching folklore course are determined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14396
Appears in Collections:Випуск 20(30)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk.pdf235.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.