Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови літератури у ВПНЗ: теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Базиль, Л. О.
dc.date.accessioned 2017-05-30T08:36:35Z
dc.date.available 2017-05-30T08:36:35Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Базиль Л. О. Модель розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови літератури у ВПНЗ: теоретичний аспект / Л. О. Базиль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - . Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 15-22 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14358
dc.description.abstract У статті теоретичне обґрунтовано необхідність і доцільність розробки і запровадження моделі розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в умовах вищого педагогічного навчального закладу. Проведено дефінітивний аналіз термінів «модель», «моделювання», представлено результати наукової рефлексії щодо процесу педагогічного моделювання. Представлено й аргументовано дослідницьку позицію щодо сутності моделі розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у ВПНЗ. ua
dc.description.abstract В статье теоретически обоснована необходимость и целесообразность разработки и внедрения модели развития литературоведческой компетентности будущих учителей украинского языка и литературы в условиях высшего педагогического учебного заведения. Проведен дефинитивный анализ терминов «модель», «моделирование», представлены результаты научной рефлексии относительно процесса педагогического моделирования. Представлена и аргументирована исследовательская позиция относительно сущности модели развития литературоведческой компетентности будущих учителей украинского языка и литературы в высших педагогических учебных заведениях. ua
dc.description.abstract In the article a theoretical necessity and feasibility of developing and implementing a model of literary competence of future teachers of Ukrainian language and literature teacher in high school. A definitive analysis of the terms "model", "modeling", presents the results of scientific reflection on the process of teaching modeling. Presented research and reasoned position on the nature of literary models of competence of future teachers of Ukrainian language and literature in higher educational institutions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject учитель української мови і літератури ua
dc.subject словесник ua
dc.subject учитель украинского языка и литературы ua
dc.subject литературоведческая компетентность ua
dc.subject teacher of Ukrainian language and literature ua
dc.subject literary competence ua
dc.subject.classification 371:811.161.2+378.016:82.09 ua
dc.title Модель розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови літератури у ВПНЗ: теоретичний аспект ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу