У статті теоретичне обґрунтовано необхідність і доцільність розробки і запровадження моделі
розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в умовах
вищого педагогічного навчального закладу. Проведено дефінітивний аналіз термінів «модель»,
«моделювання», представлено результати наукової рефлексії щодо процесу педагогічного моделювання.
Представлено й аргументовано дослідницьку позицію щодо сутності моделі розвитку літературознавчої
компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у ВПНЗ.
В статье теоретически обоснована необходимость и целесообразность разработки и внедрения
модели развития литературоведческой компетентности будущих учителей украинского языка и
литературы в условиях высшего педагогического учебного заведения. Проведен дефинитивный анализ
терминов «модель», «моделирование», представлены результаты научной рефлексии относительно
процесса педагогического моделирования. Представлена и аргументирована исследовательская позиция
относительно сущности модели развития литературоведческой компетентности будущих учителей
украинского языка и литературы в высших педагогических учебных заведениях.
In the article a theoretical necessity and feasibility of developing and implementing a model of literary
competence of future teachers of Ukrainian language and literature teacher in high school. A definitive analysis of the
terms "model", "modeling", presents the results of scientific reflection on the process of teaching modeling. Presented
research and reasoned position on the nature of literary models of competence of future teachers of Ukrainian language
and literature in higher educational institutions.