Концепція професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор націлена не лише на
формування у майбутніх фахівців знань, умінь і навичок професійної діяльності, але й на опанування студентами
загальних, особистісних та спеціальних компетенцій, на формування творчої особистості. Мета – підготовка
тренера-аналітика. Базові терміни – «компетентністний підхід», «професійна компетентність», «компетенція».
Теоретична основа – провідні ідеї; основоположні принципи; основні положення концепції, що відбивають змістово-
процесуальні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Методологічна основа –
фундаментальні положення психології, педагогіки вищої школи, філософії освіти, теорії пізнання та теорії систем.
Змістовно-смислове наповнення – проекція вище зазначених теоретичних положень на навчально-виховний процес
студентів у формі моделі формування професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних
ігор у вищих навчальних закладах. Результативність навчального процесу визначається показниками розвитку
професійної компетентності (особистісного розвитку, ціннісної орієнтації, навчальної мотивації, розумового
розвитку, готовності до професійної діяльності).
Концепция профессиональной подготовки будущих тренеров-
преподавателей по спортивным играм нацелена не только на формирование у будущих специалистов знаний,
умений и навыков профессиональной деятельности, но и на овладение студентами общими, личностными и
специальными компетенциями, на формирование творческой личности. Цель – подготовка тренера-аналитика.
Базовые понятий – "компетентностний подход", "профессиональная компетентность", "компетенция".
Теоретическая основа – ведущие идеи; основополагающие принципы; основные положения концепции, которые
отбивают смыслово-процессуальные аспекты формирования профессиональной компетентности будущего
специалиста. Методологическая основа – фундаментальные положения психологии, педагогики высшей школы,
философии образования, теории познания и теории систем. В ней нашли отображение современные
образовательные парадигмы, концепции и подходы. Содержательно-смысловое наполнение – проекция выше
отмеченных теоретических положений на учебно-воспитательный процесс студентов в форме модели
формирования профессиональной компетентности будущих тренеров-преподавателей по спортивным играм в
высших учебных заведениях. Результативность учебного процесса определяется показателями развития
профессиональной компетентности (личностного развития, ценностной ориентации, учебной мотивации,
умственного развития и готовности к профессиональной деятельности.
Conception of professional preparation of future coacher-teachers from sporting games in
higher educational establishments is aimed not only at forming for the future specialists of knowledge, abilities and skills of
professional activity, but also on the capture of general, personality and special competences students, on forming of creative
personality. Professional preparation in higher educational establishments must be sent to preparation of not coacher-theorist or
coacher-practical worker, but coacher-analyst. As base terms of conception next concepts come forward: "competence
approach", "professional competence", "competense". Theoretical basis of conception are leading ideas; fundamental principles;
substantive provisions of conception, which remove the semantically-judicial aspects of forming of professional competence of
future specialist. Methodological basis of conception are fundamental positions of psychology, pedagogics of higher school,
philosophy of education, theory of cognition and theory of the systems. Modern educational paradigms, conceptions and
approaches, found a reflection in her. The semantic filling of conception foresees the projection of theoretical positions on the
educational process of students in form model of forming of professional competence of future coacher-teachers from sporting
games in higher educational establishments. Effectiveness of educational process is determined by the indexes of development
of professional competence, which plug the indexes of personality development, valued orientation, educational motivation,
mental development and readiness in professional activity.