DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3К1(70) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14018
Title: Концепція професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор у вищих навчальних закладах
Authors: Левків, В. І.
Keywords: концепція
професійна підготовка
майбутні тренери-викладачі зі спортивних ігор
вищі навчальні заклади
концепция
профессиональная подготовка
будущие тренеры-преподаватели по спортивным играм
высшие учебные заведения
conception
professional preparation
future coacher-teachers from sporting games
higher educational establishments
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Левків В. І. Концепція професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор у вищих навчальних закладах / В. І. Левків // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 3К 1 (70) 16. - С. 74-77
Abstract: Концепція професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор націлена не лише на формування у майбутніх фахівців знань, умінь і навичок професійної діяльності, але й на опанування студентами загальних, особистісних та спеціальних компетенцій, на формування творчої особистості. Мета – підготовка тренера-аналітика. Базові терміни – «компетентністний підхід», «професійна компетентність», «компетенція». Теоретична основа – провідні ідеї; основоположні принципи; основні положення концепції, що відбивають змістово- процесуальні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Методологічна основа – фундаментальні положення психології, педагогіки вищої школи, філософії освіти, теорії пізнання та теорії систем. Змістовно-смислове наповнення – проекція вище зазначених теоретичних положень на навчально-виховний процес студентів у формі моделі формування професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор у вищих навчальних закладах. Результативність навчального процесу визначається показниками розвитку професійної компетентності (особистісного розвитку, ціннісної орієнтації, навчальної мотивації, розумового розвитку, готовності до професійної діяльності).
Концепция профессиональной подготовки будущих тренеров- преподавателей по спортивным играм нацелена не только на формирование у будущих специалистов знаний, умений и навыков профессиональной деятельности, но и на овладение студентами общими, личностными и специальными компетенциями, на формирование творческой личности. Цель – подготовка тренера-аналитика. Базовые понятий – "компетентностний подход", "профессиональная компетентность", "компетенция". Теоретическая основа – ведущие идеи; основополагающие принципы; основные положения концепции, которые отбивают смыслово-процессуальные аспекты формирования профессиональной компетентности будущего специалиста. Методологическая основа – фундаментальные положения психологии, педагогики высшей школы, философии образования, теории познания и теории систем. В ней нашли отображение современные образовательные парадигмы, концепции и подходы. Содержательно-смысловое наполнение – проекция выше отмеченных теоретических положений на учебно-воспитательный процесс студентов в форме модели формирования профессиональной компетентности будущих тренеров-преподавателей по спортивным играм в высших учебных заведениях. Результативность учебного процесса определяется показателями развития профессиональной компетентности (личностного развития, ценностной ориентации, учебной мотивации, умственного развития и готовности к профессиональной деятельности.
Conception of professional preparation of future coacher-teachers from sporting games in higher educational establishments is aimed not only at forming for the future specialists of knowledge, abilities and skills of professional activity, but also on the capture of general, personality and special competences students, on forming of creative personality. Professional preparation in higher educational establishments must be sent to preparation of not coacher-theorist or coacher-practical worker, but coacher-analyst. As base terms of conception next concepts come forward: "competence approach", "professional competence", "competense". Theoretical basis of conception are leading ideas; fundamental principles; substantive provisions of conception, which remove the semantically-judicial aspects of forming of professional competence of future specialist. Methodological basis of conception are fundamental positions of psychology, pedagogics of higher school, philosophy of education, theory of cognition and theory of the systems. Modern educational paradigms, conceptions and approaches, found a reflection in her. The semantic filling of conception foresees the projection of theoretical positions on the educational process of students in form model of forming of professional competence of future coacher-teachers from sporting games in higher educational establishments. Effectiveness of educational process is determined by the indexes of development of professional competence, which plug the indexes of personality development, valued orientation, educational motivation, mental development and readiness in professional activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14018
Appears in Collections:Випуск 3К1(70)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levkiv.pdf273.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.