Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Концепція професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Левків, В. І.
dc.date.accessioned 2017-05-15T11:33:57Z
dc.date.available 2017-05-15T11:33:57Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Левків В. І. Концепція професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор у вищих навчальних закладах / В. І. Левків // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 3К 1 (70) 16. - С. 74-77 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14018
dc.description.abstract Концепція професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор націлена не лише на формування у майбутніх фахівців знань, умінь і навичок професійної діяльності, але й на опанування студентами загальних, особистісних та спеціальних компетенцій, на формування творчої особистості. Мета – підготовка тренера-аналітика. Базові терміни – «компетентністний підхід», «професійна компетентність», «компетенція». Теоретична основа – провідні ідеї; основоположні принципи; основні положення концепції, що відбивають змістово- процесуальні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Методологічна основа – фундаментальні положення психології, педагогіки вищої школи, філософії освіти, теорії пізнання та теорії систем. Змістовно-смислове наповнення – проекція вище зазначених теоретичних положень на навчально-виховний процес студентів у формі моделі формування професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор у вищих навчальних закладах. Результативність навчального процесу визначається показниками розвитку професійної компетентності (особистісного розвитку, ціннісної орієнтації, навчальної мотивації, розумового розвитку, готовності до професійної діяльності). ua
dc.description.abstract Концепция профессиональной подготовки будущих тренеров- преподавателей по спортивным играм нацелена не только на формирование у будущих специалистов знаний, умений и навыков профессиональной деятельности, но и на овладение студентами общими, личностными и специальными компетенциями, на формирование творческой личности. Цель – подготовка тренера-аналитика. Базовые понятий – "компетентностний подход", "профессиональная компетентность", "компетенция". Теоретическая основа – ведущие идеи; основополагающие принципы; основные положения концепции, которые отбивают смыслово-процессуальные аспекты формирования профессиональной компетентности будущего специалиста. Методологическая основа – фундаментальные положения психологии, педагогики высшей школы, философии образования, теории познания и теории систем. В ней нашли отображение современные образовательные парадигмы, концепции и подходы. Содержательно-смысловое наполнение – проекция выше отмеченных теоретических положений на учебно-воспитательный процесс студентов в форме модели формирования профессиональной компетентности будущих тренеров-преподавателей по спортивным играм в высших учебных заведениях. Результативность учебного процесса определяется показателями развития профессиональной компетентности (личностного развития, ценностной ориентации, учебной мотивации, умственного развития и готовности к профессиональной деятельности. ua
dc.description.abstract Conception of professional preparation of future coacher-teachers from sporting games in higher educational establishments is aimed not only at forming for the future specialists of knowledge, abilities and skills of professional activity, but also on the capture of general, personality and special competences students, on forming of creative personality. Professional preparation in higher educational establishments must be sent to preparation of not coacher-theorist or coacher-practical worker, but coacher-analyst. As base terms of conception next concepts come forward: "competence approach", "professional competence", "competense". Theoretical basis of conception are leading ideas; fundamental principles; substantive provisions of conception, which remove the semantically-judicial aspects of forming of professional competence of future specialist. Methodological basis of conception are fundamental positions of psychology, pedagogics of higher school, philosophy of education, theory of cognition and theory of the systems. Modern educational paradigms, conceptions and approaches, found a reflection in her. The semantic filling of conception foresees the projection of theoretical positions on the educational process of students in form model of forming of professional competence of future coacher-teachers from sporting games in higher educational establishments. Effectiveness of educational process is determined by the indexes of development of professional competence, which plug the indexes of personality development, valued orientation, educational motivation, mental development and readiness in professional activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject концепція ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject майбутні тренери-викладачі зі спортивних ігор ua
dc.subject вищі навчальні заклади ua
dc.subject концепция ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject будущие тренеры-преподаватели по спортивным играм ua
dc.subject высшие учебные заведения ua
dc.subject conception ua
dc.subject professional preparation ua
dc.subject future coacher-teachers from sporting games ua
dc.subject higher educational establishments ua
dc.title Концепція професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів зі спортивних ігор у вищих навчальних закладах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу