Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ключові компетенції у транснаціональному освітньому просторі: визначення та імплементація

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горбунова, Людмила
dc.date.accessioned 2017-05-03T07:55:11Z
dc.date.available 2017-05-03T07:55:11Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Горбунова Л. Ключові компетенції у транснаціональному освітньому просторі: визначення та імплементація / Людмила Горбунова // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 97-117 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13773
dc.description.abstract В статті розглядаються найбільш значимі фактори, що формують виклики для освітньої політики, та напрями її реформування у транснаціональному освітньому просторі. В контексті становлення глобального суспільства з метою генерування колективного розуму, досягнення миру, соціальної справедливості і стійкого економічного розвитку освітня політика розвинених країн демонструє досвід розвитку та імплементації трансверсальних (трансферабельних, транскультурних) компетенцій як ключових для 21 століття. Як одна із цілей розвитку ключових компетенцій розглядається сприяння безперервному навчанню; підкреслюється необхідність ситуативного, контекстуалізованого, проективного навчання та конструктивістських підходів. Особлива увага приділяється аналізу ключових компетенцій в транс-європейському освітньому просторі, трансферабельних компетенцій як освітньої стратегії США та трансверсальних компетенцій як стратегій, запропонованих ЮНЕСКО. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются наиболее значимые факторы, формирующие вызовы для образовательной политики и направления ее реформирования в транснациональном образовательном пространстве. В контексте становления глобального общества с целью генерирования коллективного разума, достижения мира, социальной справедливости и устойчивого экономического развития образовательная политика развитых стран демонстрирует опыт развития и имплементации трансверсальных (трансферабельных, транскультурных) компетенций как ключевых для 21 века. Как одна из основных целей развития ключевых компетенций рассматривается содействие непрерывному обучению; подчеркивается необходимость ситуативного, контекстуализованного, проективного обучения и конструктивистских подходов. Особое внимание уделяется анализу ключевых компетенций в транс-европейском образовательном пространстве, трансферабельных компетенций как образовательной стратегии США и трансверсальных компетенций как стратегий, предложенных ЮНЕСКО. ua
dc.description.abstract The article deals with the most important factors which shape challenges for educational policy and directions of its reformation in transnational educational space. In context of global society formation educational policies of developed countries demonstrates experiences of development and implementation of transversal (transferable, transcultural) competencies as key competencies of the 21st century in order to generate collective nous, peace, social justice and sustainable economic development. As one of the main goals of key competencies development considered promotion lifelong learning; It emphasizes the need for situational, contextualize, projective teaching and constructivist approaches. Particular attention is paid to analysis of key competencies in the trans-European educational space, of transferable competencies as US educational strategy and transversal competencies as the strategies proposed by UNESCO. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject ключові компетенції ua
dc.subject транснаціональний освітній простір ua
dc.subject трансверсальні компетенції ua
dc.subject трансферабельні компетенції ua
dc.subject «поглиблене навчання» ua
dc.subject ключевые компетенции ua
dc.subject транснациональное образовательное пространство ua
dc.subject трансверсальные компетенции ua
dc.subject трансферабельные компетенции ua
dc.subject «углубленное обучение» ua
dc.subject key competencies ua
dc.subject transnational educational space ua
dc.subject transversal competences ua
dc.subject transferable competences ua
dc.subject “deeper learning” ua
dc.subject.classification 37.03: 37.04.5 ua
dc.title Ключові компетенції у транснаціональному освітньому просторі: визначення та імплементація ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу