У статті розглянуто сутність етики в політичному рекламуванні. Автор аналізує
принципи та норми етики, вказуючи одночасно на важливість і потребу етики у політичній
рекламі. Визначені основні характеристики та ознаки етичної політичної реклами.
Наголошено, що політична реклама, так само як і комерційна реклама, є маркетинговою
технологією, а тому має ефект на формування громадської думки і створює нашу
реальність. Тому важливо, щоб рекламні повідомлення узгоджувалися з етичними
цінностями громадянського суспільства. Неетична та частково неетична реклама
призводить до створення спотвореного іміджу об’єкту рекламування та негативно впливає
на загальний соціополітичний дискурс. Всі вищезазначені позиції не обмежують свободи у
творенні рекламних повідомлень, але заявляють про їх стандартизацію. Завдяки системі
саморегуляції реклама повинна виконувати визначені стандарти, бути акцептована і, тим
самим, більш ефективна.
В статье рассмотрены сущность этики в политическом рекламировании. Автор
анализирует принципы и нормы этики, указывая одновременно на важность и
необходимость этики в политическом рекламировании. Отмечено, что политическая
реклама, также как и коммерческая реклама, является маркетинговой технологией, и
поэтому имеет эффект формирования общественного мнения и создает нашу реальность.
Следовательно, это имеет большую важность, рекламные сообщения должны
согласовываться с нравственными ценностями гражданского общества. Неэтическая или
частично этическая реклама ведет к созданию искаженного имиджа объекта
рекламирования и негативно влияет на общий социополитический дискурс. Все
вышеперечисленные позиции не ограничивают свободы в создании рекламных сообщений, но
заявляют об их стандартизации. Благодаря системе саморегуляции реклама должна
выполнять определенные стандарты, быть акцептированной и, тем самым, более
эффективной.
The article studies the essence of ethics in political advertising. The author analyses the
principles and norms of ethics as well as states the importance and relevance of ethics in political
advertising. It has been remarked that political advertising as well as commercial advertising is a
marketing technology and thus influences the formation of public opinion and creates our reality.
Consequently, this issue is of great importance and advertisements should correlate with moral
values of the civil society. Non-ethical or partially ethical advertising leads to the creation of a
distorted image of the subject of advertising and negatively influences the general socio-political
discourse. All the aforementioned positions do no restrict the freedom in creation of advertisements,
but declare their standardisation. Thanks to the self-regulation system, advertising should meet
certain standards, be accepted and thus more effective.