Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Знання до сплати та інвестицій: аналіз трансформації системи освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Артеменко, Андрій
dc.date.accessioned 2017-04-13T09:32:36Z
dc.date.available 2017-04-13T09:32:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Артеменко А. Знання до сплати та інвестицій: аналіз трансформації системи освіти / А. Артеменко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 2 (17). – C. 95-107 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13478
dc.description.abstract Основним предметом дослідження є соціально-економічні умови розвитку системи освіти. Автор зазначає основні етапи розвитку сучасного суспільства, які вплинули на зміни системи вищої освіти в країнах Європи. Особлива увага приділяється аналізу ліберальної системи освіти. Автор порівнює умови і результати проведення реформ освіти за останні тридцять років. Перехід суспільства до нової структури економічних відносин, розвиток процесів глобалізації, формування умов «суспільства ризиків» були названі ключовими факторами кризи освітніх систем сучасності. Особливу увагу було приділено кризі вищої освіти в 2010-х роках. Автор звертає увагу на необхідність різнобічного аналізу умов реформування освіти в Україні. Неприпустимість формального запозичення західної системи освіти – головний посил статті. Проведення реформи в Україні не повинно копіювати структури вищої освіти, які зараз переживають кризу. Тенденції розвитку сучасної освіти змушують нас звернути увагу на ідею контролю держави над системою освіти. ua
dc.description.abstract Основным предметом исследования являются социально- экономические условия развития системы образования. Автор отмечает основные этапы развития современного общества, которые повлияли на изменения системы высшего образования в странах Европы. Особое внимание уделяется анализу либеральной системы образования. Автор сравнивает условия и результаты проведения реформ образования за последние тридцать лет. Переход общества новой структуре экономических отношений, развитие процессов глобализации, формирование условий «общества рисков» были названы ключевыми факторами кризиса образовательных систем современности. Особое внимание было уделено кризису высшего образования в 2010-х годах. Автор обращает внимание на необходимость разностороннего анализа условий реформирования образования в Украине. Недопустимость формального заимствования западной системы образования – главный посыл статьи. Проведение реформы в Украине не должно копировать структуру высшего образования, которая сейчас переживает кризис. Тенденции развития современного образования заставляют нас обратить внимание на идею контроля государства над системой образования. ua
dc.description.abstract The subject of this study is social and economical conditions of educational system development. The author points out the main stages of contemporary society development, which have affected the system of higher education in Europe. Special attention is paid to the analysis of liberal education. The author compares conditions and results of educational reforms being undertaken during the past thirty years. The transition of society to new structure of economic relations, the development of globalization and the formation of “risk society” were identified as key factors of cintemporary educational crisis. Emphasis was made on the crisis of higher education in the 2010s. The author argues the need for comprehensive analysis of preconditions of Ukrainian reformation of education. Inadmissibility of noncritical formal adoption of western educational model is the main message of the article. Carrying Ukrainian reforms should not copy the model of higher education which is in crisis now. Modern trends in the development of education make us pay attention to the idea of state control over native educational system. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject ліберальна система освіти ua
dc.subject глобалізація ua
dc.subject суспільство ризиків ua
dc.subject індивідуалізоване суспільство ua
dc.subject інформаційне суспільство ua
dc.subject криза системи освіти ua
dc.subject маркетингові принципи ua
dc.subject мобільність ua
dc.subject модернізація ua
dc.subject либеральная система образования ua
dc.subject глобализация ua
dc.subject общество рисков ua
dc.subject индивидуализированное общество ua
dc.subject информационное общество ua
dc.subject кризис системы образования ua
dc.subject маркетинговые принципы ua
dc.subject мобильность ua
dc.subject модернизация ua
dc.subject liberal system of education ua
dc.subject globalization ua
dc.subject risk society ua
dc.subject individualized society ua
dc.subject information society ua
dc.subject educational crisis ua
dc.subject marketing principles ua
dc.subject mobility ua
dc.subject modernization ua
dc.subject.classification 130.2:116 ua
dc.title Знання до сплати та інвестицій: аналіз трансформації системи освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу