Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні особливості корекції міжособистісної взаємодії у підлітків

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Федулова, О. В.
dc.contributor.author Царькова, О. В.
dc.date.accessioned 2017-04-11T07:20:13Z
dc.date.available 2017-04-11T07:20:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Федулова О. В. Психологічні особливості корекції міжособистісної взаємодії у підлітків / О. В. Федулова, О. В. Царькова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 246-254 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13329
dc.description.abstract У даній роботі розглянуті питання міжособистісної взаємодії у підлітків. Автор вказує на необхідність проведення системного аналізу індивідуальних, особистісних, психолого- педагогічних і соціально-психологічних факторів, що викликають соціальні відхилення в міжособистісній взаємодії у підлітків, з метою побудови і здійснення цілеспрямованого корекційного процесу. Зроблено висновок, що вивчення міжособистісних відносин у підлітків має складну багатофакторну природу. Для психолого-педагогічної науки питання про природу міжособистісних відносин має особливе значення, оскільки від відповіді на нього залежить вибір способів гуманізації суспільства за допомогою виховних впливів. Підлітковий вік часто називають «важким», «критичним», «переломним». І це не випадково. У цей період відбувається багаторівнева перебудова організму дитини, завершується формування особистості. ua
dc.description.abstract В данной работе рассмотрены вопросы межличностного взаимодействия у подростков. Автор указывает на необходимость проведения системного анализа индивидуальных, личностных, психолого-педагогических и социально-психологических факторов, вызывающих социальные отклонения в межличностном взаимодействии у подростков, с целью построения и осуществления целенаправленного коррекционного процесса. Сделан вывод, что изучение межличностных отношений у подростков имеет сложную многофакторную природу. Для психолого-педагогической науки вопрос о природе межличностных отношений имеет особое значение, поскольку от ответа на него зависит выбор способов гуманизации общества посредством воспитательных воздействий. Подростковый возраст часто называют «трудным», «критическим», «переломным». ua
dc.description.abstract In this work we considered the issues of interpersonal interaction in adolescents. The author points to the need for a systematic analysis of individual, personal, psychological and socio-psychological factors that cause social rejection in interpersonal interaction in adolescents, with the aim of building and targeted corrective process. It is concluded that the study of interpersonal relationships in adolescents is a complex multifactorial nature, firstly, the use of comparative analysis compares conditions are favorable social development process sociopathies, secondly the implementation of an interdisciplinary approach, which does not allow you to withdraw within one specialization, but on the contrary, involves the use of achievements of such branches of psychology, such as age, social, pedagogical, medical, third, the implementation of a systematic approach of identifying the hierarchy and relationship of adverse factors. For psycho-pedagogical science the question of the nature of interpersonal relationships is of particular importance because the answer depends on the choice of methods of humanization of society through educational influences. Adolescence is often called «difficult», «critical», «critical». ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject корекція ua
dc.subject міжособистісна взаємодія ua
dc.subject підлітки ua
dc.subject відносини ua
dc.subject психодіагностика ua
dc.subject фактори ua
dc.subject вік ua
dc.subject однолітки ua
dc.subject сім’я ua
dc.subject коррекция ua
dc.subject межличностное взаимодействие ua
dc.subject подростки ua
dc.subject отношения ua
dc.subject психодиагностика ua
dc.subject факторы ua
dc.subject возраст ua
dc.subject сверстники ua
dc.subject семья ua
dc.subject adjustment ua
dc.subject interpersonal interaction ua
dc.subject Teens ua
dc.subject relationships ua
dc.subject psychodiagnostics ua
dc.subject factors ua
dc.subject age ua
dc.subject peers ua
dc.subject family ua
dc.subject.classification 316.613.42-053.6 ua
dc.title Психологічні особливості корекції міжособистісної взаємодії у підлітків ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics