Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ляшенко, О. А.
dc.date.accessioned 2017-04-07T12:58:12Z
dc.date.available 2017-04-07T12:58:12Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ляшенко О. А. Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів / О. А. Ляшенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 109-115 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13309
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості розвитку професійної ідентичності майбутніх викладачів психології на різних етапах професійного становлення. На підставі теоретичного аналізу поглядів вчених на розвиток вказаного феномена та проведеного емпіричного дослідження доводиться, що професійна ідентичність виступає чинником становлення психологічної позиції рівності майбутнього викладача. Також у статті відмічається нерівномірність розвитку професійної ідентичності на різних етапах оволодіння професією. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности развития профессиональной идентичности будущих преподавателей психологии на разных этапах профессионального становления. На основании теоретического анализа взглядов ученых на развитие указанного феномена и проведенного эмпирического исследования доказывается, что профессиональная идентичность выступает фактором становления психологической позиции равенства будущего преподавателя. Также в статье отмечается неравномерность развития профессиональной идентичности на разных этапах овладения профессией. ua
dc.description.abstract The features of professional identity of future psychologists at various stages of professional development are considered in the article. The fact that the professional identity is the factor for psychological position of equality of future teacher is proved on the basis of the theoretical analysis of scientists’ views on the development of the pointed phenomenon and conducted empirical research. The article is observed uneven development of professional identity in various stages of skills development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна ідентичність ua
dc.subject психологічна позиція рівності ua
dc.subject міжособистісна взаємодія ua
dc.subject професійне становлення ua
dc.subject профессиональная идентичность ua
dc.subject психологическая позиция равенства ua
dc.subject межличностное взаимодействие ua
dc.subject профессиональное становление ua
dc.subject professional identity ua
dc.subject psychological position of equality ua
dc.subject interpersonal interaction ua
dc.subject professional development ua
dc.subject.classification 378.011.3 – 057.175:159 ua
dc.title Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу