У статті представлені результати впровадження експериментальної програми
«Профілактика агресивної поведінки студентської молоді з елементами розвитку гендерної
ідентифікації» щодо розвитку гендерної ідентифікації, формуванню уявлень про сутність своєї
статті та протилежної статті, визначенню проблеми гендерних стереотипів, допомоги в
адекватному оцінюванні самого себе, можливості отримання досвіду рефлексії та самоаналізу.
Мета статті – дослідження питання про те, яким чином гендерні стереотипи впливають не
лише на особисте життя тієї чи іншої людини, але й на гармонізацію соціальних відносин й
життєвого простору в цілому. Результати дослідження свідчать про те, що у хлопців і дівчат
на рівні підвищення показників за зазначеними видами агресії були змінені і показники щодо типу
гендерної ідентифікації, що є підтвердженням нашої гіпотези (взаємозалежність прояву
агресивної поведінки та типу гендерної ідентифікації).
В статье представлены результаты внедрения экспериментальной программы
«Профилактика агрессивного поведения студенческой молодежи с элементами развития
гендерной идентификации» по развитию гендерной идентификации, формированию
представлений о сущности своей статьи и противоположного пола, определению проблемы
гендерных стереотипов, помощи в адекватном оценивании самого себя, возможности
получения опыта рефлексии и самоанализа. Цель статьи - исследование вопроса о том, каким
образом гендерные стереотипы влияют не только на личную жизнь того или иного человека,
но и на гармонизацию социальных отношений и жизненного пространства в целом. Результаты
исследования свидетельствуют о том, что у молодых людей и девушек на уровне повышения
показателей по указанным видам агрессии были изменены и показатели по типу гендерной
идентификации, является подтверждением нашей гипотезы (взаимозависимость проявления
агрессивного поведения и типа гендерной идентификации).
The article presents the results of the implementation of the pilot program "Prevention of
aggressive behavior of students with elements of gender identity" for the development of gender identity,
the formation of ideas about the nature of his article and the opposite sex, the definition of the problem of
gender stereotypes, adequate assistance in evaluating itself, the possibility of gaining experience of
reflection and introspection. The purpose of the article - study the question of how gender stereotypes
affect not only the personal life of an individual, but also to harmonize social relations and living space as
a whole. Results of the study indicate that young men and women at the level of improving performance
on these types of aggression have been altered by the type and performance of gender identity is a
confirmation of our hypothesis (interdependence of aggressive behavior and the type of gender identity).