Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Расширенный экологический подход: сети жизни, познания, разума и коммуникации

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Князева, Елена
dc.date.accessioned 2017-04-03T11:05:45Z
dc.date.available 2017-04-03T11:05:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Князева Е. Расширенный экологический подход: сети жизни, познания, разума и коммуникации / Елена Князева // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1 (18). – C. 163-188. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13153
dc.description.abstract В статье обосновывается возможность и перспективность использования в научных исследованиях и в различных сферах практической деятельности экологического подхода как расширенного. Показывается, что экология может рассматриваться не только в плане сосуществования и коэволюции человека и природы, но и как экология разума, познания, действия, коммуникации и управления. Такого рода расширенный экологический подход строится на междисциплинарной основе и демонстрирует методологическую силу междисциплинарности в современной науке. Экологический подход становится инструментом изучения специфических свойств и характера связей, устанавливающихся в сетях жизни и познания, действия и управляющего действия, в том числе образовательного воздействия учителя на учеников. ua
dc.description.abstract У статті обґрунтовується можливість і перспективність використання в наукових дослідженнях і в різних сферах практичної діяльності екологічного підходу як розширеного. Показується, що екологія може розглядатися не тільки в плані співіснування і коеволюції людини і природи, а й як екологія розуму, пізнання, дії, комунікації та управління. Такого роду розширений екологічний підхід будується на міждисциплінарній основі і демонструє методологічну силу міждисциплінарності в сучасній науці. Екологічний підхід стає інструментом вивчення специфічних властивостей і характеру зв’язків, що встановлюються в мережах життя і пізнання, дії і управляючого впливу, в тому числі освітнього впливу вчителя на учнів. ua
dc.description.abstract The possibility and prospects of use of an extended ecological approach in scientific research and in various areas of practice is substantiated in the article. It is shown that ecology can be considered not only in terms of co-existence and co-evolution of man and nature, but also as ecology of mind, knowledge, action, communication and management. Such kind of extended ecological approach has a strong interdisciplinary basis and demonstrates the methodological power of interdisciplinarity in modern science. The ecological approach becomes a tool for the study of specific properties and character of links installed in the networks of life and cognition, action, and managerial activities, including the educational impact of teachers on students. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject экология ua
dc.subject расширенный экологический подход ua
dc.subject сетевые структуры ua
dc.subject сложность ua
dc.subject эволюционный холизм ua
dc.subject междисциплинарность ua
dc.subject екологія ua
dc.subject розширений екологічний підхід ua
dc.subject мережеві структури ua
dc.subject складність ua
dc.subject еволюційний холізм ua
dc.subject міждисциплінарність ua
dc.subject ecology ua
dc.subject extended ecological approach ua
dc.subject network structures ua
dc.subject complexity ua
dc.subject evolutionary holism ua
dc.subject interdisciplinarity ua
dc.subject.classification 168 ua
dc.title Расширенный экологический подход: сети жизни, познания, разума и коммуникации ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу