Обращено внимание на то, как выбранное неудачно «педагогическое слово»
способно блокировать саморазвитие ребенка. Рассматривается конструктивный «принцип экстраполяции», позволяющий зарядить «педагогическое слово»
определённым потенциалом саморазвития. Показано, как благодаря
использованию указанного потенциала саморазвития можно существенно
повысить уровень обучения математике в начальных классах.
Звертається увага на те, як невдало підібране «педагогічне слово»
здатне блокувати саморозвиток дитини. Досліджується конструктивний
«принцип екстраполяції», що дає змогу зарядити «педагогічне слово»
певним потенціалом саморозвитку. Доведено, що завдяки використанню
вказаного потенціалу саморозвитку можна суттєво підвищити рівень
навчання математиці в початкових класах.
The research shows that poorly chosen “pedagogical word” can block the
child’s self-development. The authors emphasized the constructive “principle
of extrapolation”, which inspires the “pedagogical word” with certain potentiality of self-development. It has been confirmed that the application of the
potentiality of self-development can facilitate learning of Mathematics in primary school.