ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бех, Володимир Павлович | |
dc.date.accessioned | 2017-03-11T21:12:41Z | |
dc.date.available | 2017-03-11T21:12:41Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Бех В. Вища освіта України в загальноцивілізаційному контексті. Рецензія на монографію: В. І. Рябченко. «Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу». – К.: Фітосоціоцентр, 2015. - 674 с. / Володимир Бех // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 1 (16). – C. 268-272. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12913 | |
dc.description.abstract | У монографії-дисертації В.І. Рябченка здійснено надзвичайно всеосяжне, самостійне і завершене дослідження стану вищої школи України у горизонті соціальної філософії, результатом якого є теоретико-методологічна реконструкція всієї системи її внутрішніх і зовнішніх зв’язків. | ua |
dc.description.abstract | В монографии-диссертации В.И. Рябченко осуществлено всеобъемлющее, самостоятельное и завершенное исследование состояния высшей школы Украины в горизонте социальной философии, результатом которого является теоретико-методологическая реконструкция всей системы ее внутренних и внешних связей. | ua |
dc.description.abstract | A comprehensive, independent and complete social and philosophical investigation of the state of Ukrainian Higher School is implemented in monograph as doctoral thesis by V.I. Ryabchenko. Its result is the theoretical and methodological reconstruction of higher school as the system with its internal and external connections. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Інститут вищої освіти НАПН України | ua |
dc.subject | вища школа України | ua |
dc.subject | загальноцивілізаційний контекст | ua |
dc.subject | світоглядно-компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | протекціонізм некомпетентності | ua |
dc.subject | цивілізаційний цинізм | ua |
dc.subject | подвійна мораль в освіті | ua |
dc.subject | ескалація некомпетентності в освітньому просторі | ua |
dc.subject | высшая школа Украины | ua |
dc.subject | общецивилизационный контекст | ua |
dc.subject | мировоззренчески-компетентностный подход | ua |
dc.subject | протекционизм некомпетентности | ua |
dc.subject | цивилизационный цинизм | ua |
dc.subject | двойная мораль в образовании | ua |
dc.subject | эскалация некомпетентности в образовательном пространстве | ua |
dc.subject | Ukrainian Higher School | ua |
dc.subject | civilizational context | ua |
dc.subject | worldview and competency-based approach | ua |
dc.subject | protectionism of incompetence | ua |
dc.subject | civilizational cynicism | ua |
dc.subject | double standards in education | ua |
dc.subject | the escalation of incompetence in the educational space | ua |
dc.subject.classification | 378.1:130.2 | ua |
dc.title | Вища освіта України в загальноцивілізаційному контексті. Рецензія на монографію: В. І. Рябченко. «Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу». – К.: Фітосоціоцентр, 2015. - 674 с. | ua |
dc.type | Article | ua |