Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Трансгуманітарність як чинник розвитку сучасної науки і освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Горбунова, Людмила
dc.contributor.author Зглінська, Наталія
dc.contributor.author Пролеєв, Сергій
dc.contributor.author Гамрецька, Галина
dc.contributor.author Гомілко, Ольга
dc.contributor.author Горбачук-Наровецька, Ольга
dc.contributor.author Гриценко, Марина
dc.contributor.author Предборська, Ірина
dc.contributor.author Силкіна, Світлана
dc.contributor.author Мартюшева, Анна
dc.contributor.author Бейлін, Михайло
dc.contributor.author Газнюк, Лідія
dc.contributor.author Самчук, Зореслав
dc.date.accessioned 2017-03-03T11:48:06Z
dc.date.available 2017-03-03T11:48:06Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Людмила Горбунова Трансгуманітарність як чинник розвитку сучасної науки і освіти / Горбунова Людмила, Зглінська Наталія, Пролеєв Сергій та інш. // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 97-141 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12836
dc.description.abstract Методологічний семінар на таку тему відбувся в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України. У виступах учасників був представлений інтерсуб’єктивний досвід осмислення та обговорення проблем в межах зазначеної теми та запропоновані методологічні обґрунтування можливих шляхів та підходів щодо імплементації в освітній царині позитивного міжнародного досвіду трансгуманітаристики. Зокрема, йшлося про зміну пріоритетів сучасного наукового пізнання: від «зовнішньої» до «внутрішньої» природи, тобто до самої людини та створеної нею дійсності; про глибоку трансформацію самого феномену людини; про «людиномірність» сучасного наукового знання; про біоетику та філософію тварин; про трансгуманізм в проекції його можливостей та ризиків і небезпек тощо. Було акцентовано на тому, що в сучасних умовах перехідності, змінності, невизначеності стану людини трансгуманітарність може виступати у сфері освітніх досліджень як методологічна вимога враховувати цей стан та як регулятивна ідея високого рівня загальності. ua
dc.description.abstract Методологический семинар на такую тему состоялся в Институте высшего образования Национальной академии педагогических наук Украины. В выступлениях участников был представлен интерсубъективный опыт осмысления и обсуждения проблем в рамках обозначенной темы и предложены методологические обоснования возможных путей и подходов к имплементации в образовательной сфере позитивного международного опыта трансгуманитаристики. В частности, речь шла о смене приоритетов современного научного познания: от «внешней» к «внутренней» природе, то есть к самому человеку и созданной им действительности; о глубокой трансформации самого феномена человека; о «человекомерности» современного научного знания; о биоэтике и философии животных; о трансгуманизме в проекции его возможностей, а также рисков и опасностей, связанных с реализацией его проектов. Внимание было акцентировано на том, что в современных условиях переходности, постоянных изменений, неопределенности в положении человека трансгуманитарность может выступать в сфере исследований образования как методологическое требование учитывать это положение и как регулятивная идея высокого уровня общности. ua
dc.description.abstract Methodological seminar on the topic was held at the Institute of Higher Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. The intersubjective experience of understanding and discussion of issues within the topic was presented in the participants’ presentations. The methodological foundations of the possible ways and approaches to implementation of positive international experience of transhumanitaristics in the educational fi eld were proposed. In particular, it was about changing of the priorities of contemporary scientifi c knowledge: from «external» to «internal» nature, namely, to the man and the reality created by him; about a profound transformation of the phenomenon of man, the «human dimensionality» of the contemporary scientifi c knowledge; about bioethics and philosophy of the animals; about transhumanism from the point of view of its opportunities, risks and dangers etc. It is stressed that transhumanitarity in the present conditions of transitivity, variability, uncertainty of the human condition would act as a methodological requirement in the fi eld of educational studies to take into account this condition and as a regulatory idea of the high level of generality. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject трансгуманітарність ua
dc.subject освіта ua
dc.subject наука ua
dc.subject трансгуманитарность ua
dc.subject образование ua
dc.subject наука ua
dc.subject transhumanitarity ua
dc.subject education ua
dc.subject science ua
dc.subject.classification 172.16:37.013.73 ua
dc.title Трансгуманітарність як чинник розвитку сучасної науки і освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics