Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Постметафізичне мислення II. Прагматичний поворот (продовження)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Габермас, Юрген
dc.date.accessioned 2017-03-03T11:43:50Z
dc.date.available 2017-03-03T11:43:50Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Юрген Габермас Постметафізичне мислення II. Прагматичний поворот (продовження) / Габермас Юрген // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 35-96 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12835
dc.description.abstract Багатоманітні взаємозв’язки між дією та мовою, дією та мовленням можна показати наочніше, якщо ми виходитимемо з найзрозуміліших і найпростіших прикладів. Я пояснюю дію на прикладах повсякденної або ремісничої діяльності, такої як швидка ходьба, передавання з рук у руки, праця молотком або пилкою; мовлення – мовленнєвими актами, такими як накази, зізнання та констатації. В обох випадках ми можемо казати про дії в широкому смислі. Однак щоб не затушовувати різницю, яку мені слід розглянути, я обираю із самого початку дві різні моделі опису. ua
dc.description.abstract Разнообразные взаимосвязи между действием и языком, действием и речью можно показать наглядно, если мы будем исходить из понятных и простых примеров. Я объясняю действие на примерах повседневной или ремесленной деятельности, такой как быстрая ходьба, передача из рук в руки, труд молотком или пилой; речь - речевыми актами, такими как приказы, признание и констатации. В обоих случаях мы можем говорить о действиях в широком смысле. Однако чтобы не затушевывать разницу, которую мне следует рассмотреть, я выбираю изначально две разные модели описания. ua
dc.description.abstract Various relationships between action and language, speech and action can be shown graphically, if We will proceed from the clear and simple examples. I explain the effect on the everyday examples or craft activities, such as brisk walking, passing from hand to hand, the work of a hammer or a saw; speech - speech acts, such as orders, recognition and detection. In both cases we can talk about the action in the broad sense. However, in order not to obscure the difference that I should see, originally I choose two different model description. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject дія ua
dc.subject мова ua
dc.subject мовлення ua
dc.subject действие ua
dc.subject язык ua
dc.subject речь ua
dc.subject action ua
dc.subject language ua
dc.subject speech ua
dc.subject.classification 130.3:165.74 ua
dc.title Постметафізичне мислення II. Прагматичний поворот (продовження) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу