Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудишин, Сергій
dc.date.accessioned 2017-03-03T10:13:18Z
dc.date.available 2017-03-03T10:13:18Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Сергій Рудишин Філософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку / Рудишин Сергій // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 375-389 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12830
dc.description.abstract Екологія як наукa має складний генезис, її становлення пов’язане з історією цивілізації, починаючи з часів зародження продуктивних сил і до наших днів. Екологічна освіта і виховання є соціальним замовленням, спрямованим на розв’язання діалектично суперечливої єдності системи «біосфера – людство» за допомоги: а) активної взаємодії людини з природою на науковій і моральній основі; б) оцінювання людини як частини природи; в) орієнтації на положення, що виживання людства залежить від збереження біологічного і ландшафтного різноманіття планети. У цьому контексті екологічна освіта формує наукові уявлення про можливість коеволюційного розвитку людства і біосфери. ua
dc.description.abstract Экология как наукa имеет сложный генезис; её становление связано с историей цивилизации, начиная с времен зарождения продуктивных сил и до наших дней. Экологическое образование и воспитание является социальным заказом, направленным на решение диалектично противоречивого единства системы «биосфера – человечество» при помощи: а) активного взаимодействия человека с природой на научной и нравственной основе; б) восприятия человека как части природы; в) ориентации на положение, что выживание человечества зависит от сохранения биологического и ландшафтного разнообразия планеті. В этом контексте экологическое образование формирует научное представление о возможности коэволюционного развития общества и биосферы. ua
dc.description.abstract The ecology as a science has a complicated genesis, its foundation is connected with a civilization history since the productive powers origin up to nowadays. The ecological education and training are the social task that is directed to solving the dialectal unity system «the biosphere – the humanity» with the help of: a) an active interaction of the man with a nature on scientifi c and moral basis; b) estimating the man as a nature particle; c) the positions according to which our humanity surviving depends on the biological and landscape variety on the Earth. In this context the ecological education forms scientifi c ideas about co-evolutionary humanity and biosphere development possibility. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject історія філософії ua
dc.subject екологічна освіта ua
dc.subject коеволюція суспільства і біосфери ua
dc.subject история философии ua
dc.subject экологическое образование ua
dc.subject коэволюция общества и биосферы ua
dc.subject philosophy of history ua
dc.subject ecological education ua
dc.subject co-evolutionary humanity and biosphere development ua
dc.subject.classification 1(091):574 ua
dc.title Філософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу