ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рудишин, Сергій![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-03-03T10:13:18Z | |
dc.date.available | 2017-03-03T10:13:18Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Сергій Рудишин Філософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку / Рудишин Сергій // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 375-389 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12830 | |
dc.description.abstract | Екологія як наукa має складний генезис, її становлення пов’язане з історією цивілізації, починаючи з часів зародження продуктивних сил і до наших днів. Екологічна освіта і виховання є соціальним замовленням, спрямованим на розв’язання діалектично суперечливої єдності системи «біосфера – людство» за допомоги: а) активної взаємодії людини з природою на науковій і моральній основі; б) оцінювання людини як частини природи; в) орієнтації на положення, що виживання людства залежить від збереження біологічного і ландшафтного різноманіття планети. У цьому контексті екологічна освіта формує наукові уявлення про можливість коеволюційного розвитку людства і біосфери. | ua |
dc.description.abstract | Экология как наукa имеет сложный генезис; её становление связано с историей цивилизации, начиная с времен зарождения продуктивных сил и до наших дней. Экологическое образование и воспитание является социальным заказом, направленным на решение диалектично противоречивого единства системы «биосфера – человечество» при помощи: а) активного взаимодействия человека с природой на научной и нравственной основе; б) восприятия человека как части природы; в) ориентации на положение, что выживание человечества зависит от сохранения биологического и ландшафтного разнообразия планеті. В этом контексте экологическое образование формирует научное представление о возможности коэволюционного развития общества и биосферы. | ua |
dc.description.abstract | The ecology as a science has a complicated genesis, its foundation is connected with a civilization history since the productive powers origin up to nowadays. The ecological education and training are the social task that is directed to solving the dialectal unity system «the biosphere – the humanity» with the help of: a) an active interaction of the man with a nature on scientifi c and moral basis; b) estimating the man as a nature particle; c) the positions according to which our humanity surviving depends on the biological and landscape variety on the Earth. In this context the ecological education forms scientifi c ideas about co-evolutionary humanity and biosphere development possibility. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | історія філософії | ua |
dc.subject | екологічна освіта | ua |
dc.subject | коеволюція суспільства і біосфери | ua |
dc.subject | история философии | ua |
dc.subject | экологическое образование | ua |
dc.subject | коэволюция общества и биосферы | ua |
dc.subject | philosophy of history | ua |
dc.subject | ecological education | ua |
dc.subject | co-evolutionary humanity and biosphere development | ua |
dc.subject.classification | 1(091):574 | ua |
dc.title | Філософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку | ua |
dc.type | Article | ua |