В інтерв`ю висвітлюються деякі проблеми революційної критичної
педагогіки. Акцентується увага на марксизмі-гуманізмі як одній з її
методологічних засад. Проаналізовано роль політики мультикультуралізму в освітньому процесі, порушується проблема розуміння поняття «класова боротьба» з позицій революційної критичної педагогіки,
розкрито її провідні завдання. Автором запропонована власна позиція
щодо розуміння ролі тестової системи у сучасній освіті, спираючись на
американський досвід з цієї проблеми.
В интервью освещаются некоторые проблемы революционной
критической педагогики. Акцентируется внимание на марксизме-гуманизме как одной из ее методологических основ. Проанализирована роль политики мультикультурализма в образовательном
процессе, затрагивается проблема трактовки понятия «классовая
борьба» с позиций революционной критической педагогики, раскрыты ее основные задачи. Автором представлена собственная позиция в отношении роли тестовой системы в современном образовании, исходя из американского опыта.
The interview deals with the problems of revolutionary critical
pedagogy. It is focused on its methodological bases. Marxism humanism
is presented as one of them. The place of multiculturalism within the
educational process is analyzed. The interview concerns the problem of
understanding of the concept «class struggle» from the point of revolutionary critical pedagogy’s view. Its mains tasks in the contemporary
society are examined. The author proposes his views about the role of
testing system in the contemporary education, based on American
experience.