Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Революційна критична педагогіка y XXI ст. Відповіді на запитання Ірини Предборської

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макларен, Пітер
dc.date.accessioned 2017-02-13T14:01:21Z
dc.date.available 2017-02-13T14:01:21Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Макларен, Пітер. Революційна критична педагогіка у XXI ст. : відповіді на запитання Ірини Предборської / П. Макларен // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 57-66 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12699
dc.description.abstract В інтерв`ю висвітлюються деякі проблеми революційної критичної педагогіки. Акцентується увага на марксизмі-гуманізмі як одній з її методологічних засад. Проаналізовано роль політики мультикультуралізму в освітньому процесі, порушується проблема розуміння поняття «класова боротьба» з позицій революційної критичної педагогіки, розкрито її провідні завдання. Автором запропонована власна позиція щодо розуміння ролі тестової системи у сучасній освіті, спираючись на американський досвід з цієї проблеми. ua
dc.description.abstract В интервью освещаются некоторые проблемы революционной критической педагогики. Акцентируется внимание на марксизме-гуманизме как одной из ее методологических основ. Проанализирована роль политики мультикультурализма в образовательном процессе, затрагивается проблема трактовки понятия «классовая борьба» с позиций революционной критической педагогики, раскрыты ее основные задачи. Автором представлена собственная позиция в отношении роли тестовой системы в современном образовании, исходя из американского опыта. ua
dc.description.abstract The interview deals with the problems of revolutionary critical pedagogy. It is focused on its methodological bases. Marxism humanism is presented as one of them. The place of multiculturalism within the educational process is analyzed. The interview concerns the problem of understanding of the concept «class struggle» from the point of revolutionary critical pedagogy’s view. Its mains tasks in the contemporary society are examined. The author proposes his views about the role of testing system in the contemporary education, based on American experience. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject революційнa критичнa педагогікa ua
dc.subject марксизм-гуманізм ua
dc.subject мультикультуралізм ua
dc.subject революционная критическая педагогика ua
dc.subject марксизм-гуманизм ua
dc.subject мультикультурализм ua
dc.subject revolutionary critical pedagogy ua
dc.subject Marxism humanism ua
dc.subject multiculturalism ua
dc.title Революційна критична педагогіка y XXI ст. Відповіді на запитання Ірини Предборської ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу