Стаття присвячена аспекту інтенсифікації комунікативної взаємодії у віртуальному навчальному середовищі. В роботі вивчено природу комунікативного
процесу, виявлено основні риси та елементи взаємодії. Розглянуто умови породження комунікації у віртуальному просторі, досліджено комунікативну технологію віртуальної реальності. Виділено
фактор інтенсифікації процесу комунікації - побудова взаємодії у
електронній мережі на основі структурованих знань. Встановлено, що
рівень ефективності взаємодії учасників навчального процесу є віддзеркаленням моделі організації знань у віртуальному середовищі.
Статья посвящена аспекту интенсификации коммуникативного
взаимодействия в виртуальной обучающей среде. В работе изучена
природа коммуникативного процесса, определены основные черты и
элементы взаимодействия. Рассмотрены условия возникновения коммуникации в виртуальном пространстве, изучена коммуникативная
технология виртуальной реальности. Определён фактор интенсификации процесса коммуникации - построение взаимодействия в электронной сети на основе структурированных знаний. Установлено, что
уровень эффективности взаимодействия участников процесса обучения
является отражением модели организации знаний в виртуальной среде.
The article is devoted to the intensification aspect of communicative
interaction in virtual learning space. The nature of communication process is
examined; the main features and elements of interaction are defined in the
research. The communication origin conditions are considered in virtual space;
virtual reality communication technology is investigated. The communicative
process intensification factor is highlighted; it consists in building interaction in
the electronic network on the base of structured knowledge. It is stated that the
interaction effectiveness level of learning process participants is a reflection of
knowledge organization model in virtual space.