ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яценко, Ганна | |
dc.date.accessioned | 2017-02-13T13:20:54Z | |
dc.date.available | 2017-02-13T13:20:54Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Яценко, Ганна. Інтенсифікація процесу комунікації у віртуальному навчальному середовищі / Г. Яценко // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 295-310 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12695 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аспекту інтенсифікації комунікативної взаємодії у віртуальному навчальному середовищі. В роботі вивчено природу комунікативного процесу, виявлено основні риси та елементи взаємодії. Розглянуто умови породження комунікації у віртуальному просторі, досліджено комунікативну технологію віртуальної реальності. Виділено фактор інтенсифікації процесу комунікації - побудова взаємодії у електронній мережі на основі структурованих знань. Встановлено, що рівень ефективності взаємодії учасників навчального процесу є віддзеркаленням моделі організації знань у віртуальному середовищі. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена аспекту интенсификации коммуникативного взаимодействия в виртуальной обучающей среде. В работе изучена природа коммуникативного процесса, определены основные черты и элементы взаимодействия. Рассмотрены условия возникновения коммуникации в виртуальном пространстве, изучена коммуникативная технология виртуальной реальности. Определён фактор интенсификации процесса коммуникации - построение взаимодействия в электронной сети на основе структурированных знаний. Установлено, что уровень эффективности взаимодействия участников процесса обучения является отражением модели организации знаний в виртуальной среде. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the intensification aspect of communicative interaction in virtual learning space. The nature of communication process is examined; the main features and elements of interaction are defined in the research. The communication origin conditions are considered in virtual space; virtual reality communication technology is investigated. The communicative process intensification factor is highlighted; it consists in building interaction in the electronic network on the base of structured knowledge. It is stated that the interaction effectiveness level of learning process participants is a reflection of knowledge organization model in virtual space. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | комунікативний процес | ua |
dc.subject | комунікація | ua |
dc.subject | віртуальне середовище | ua |
dc.subject | коммуникативний процесс | ua |
dc.subject | коммуникация | ua |
dc.subject | виртуальная среда | ua |
dc.subject | communication process | ua |
dc.subject | communication | ua |
dc.subject | virtual space | ua |
dc.title | Інтенсифікація процесу комунікації у віртуальному навчальному середовищі | ua |
dc.type | Article | ua |