Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Готовність освітнього простору вищих навчальних закладів до соціальної адаптації студентів з порушенням слуху

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мирян, А.А.
dc.date.accessioned 2016-12-13T06:45:46Z
dc.date.available 2016-12-13T06:45:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мирян А.А. Готовність освітнього простору вищих навчальних закладів до соціальної адаптації студентів з порушенням слуху / А.А. Мирян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 279-285 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12066
dc.description.abstract У статті досліджено становлення та розвиток системи навчання студентів з порушеннями слуху у ВНЗ; виділено передумови підвищення освітнього рівня осіб цієї категорії; представлено загальну характеристику та розкрито специфіку процесу навчання глухих студентів та студентів зі зниженим слухом.; розкрито зміст і структуру психолого-педагогічного супроводу студентів з порушеннями слуху, метою якого є надання останнім пакету відповідних послуг, формування спеціальних освітніх умов. Науково-теоретично обґрунтовано і визначено організаційно-педагогічні умови, що забезпечують підвищення ефективності навчання юнаків і дівчат з порушеннями слуху у вищих навчальних закладах. ua
dc.description.abstract В статье исследованы становление и развитие системы обучения студентов с нарушениями слуха в вузе; выделено предпосылки повышения образовательного уровня лиц этой категории; представлена общая характеристика и раскрыта специфика процесса обучения глухих студентов и студентов с пониженным слухом; раскрыто содержание и структуру психолого-педагогического сопровождения студентов с нарушениями слуха, целью которого является предоставление последним пакета соответствующих услуг, формирование специальных образовательных условий. Научно- теоретически обоснованы и определены организационно-педагогические условия, обеспечивающие повышение эффективности обучения юношей и девушек с нарушениями слуха в высших учебных заведениях. ua
dc.description.abstract In the article the formation and development of teaching students with hearing impairments in universities; allocated prerequisites for increasing the educational level of people in this category; presented the general characteristics and disclosed the specifics of the learning process of deaf students and students with reduced hearing .; the content and structure of psychological and educational support for students with hearing impairment, which aims to provide the latest package of related services, formation of special educational conditions. Scientific and theoretically grounded and defined organizational and pedagogical conditions that increase the effectiveness of training young people with hearing impairments in higher education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject вищі навчальні заклади І-ІV рівнів акредитації ua
dc.subject глухі студенти ua
dc.subject організаційно-педагогічні умови ua
dc.subject высшие учебные заведения I-IV уровней аккредитации ua
dc.subject глухие студенты ua
dc.subject организационно- педагогические условия ua
dc.subject higher education institutions of I-IV accreditation levels ua
dc.subject deaf students organizational and pedagogical conditions ua
dc.subject persons with hearing impairment ua
dc.subject.classification 371.311.3:179.9 ua
dc.title Готовність освітнього простору вищих навчальних закладів до соціальної адаптації студентів з порушенням слуху ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу