Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив сім'ї на професійне визначення осіб з розумовою відсталістю в процесі соціалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малій, Н.Ю.
dc.date.accessioned 2016-12-12T14:10:24Z
dc.date.available 2016-12-12T14:10:24Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Малій Н.Ю. Вплив сім'ї на професійне визначення осіб з розумовою відсталістю в процесі соціалізації / Н.Ю. Малій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 269-274 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12060
dc.description.abstract У статті розглядається проблема соціалізації осіб з порушеннями інтелекту у контексті сім'ї, як найбільш потужного агента соціалізації. Розглянуто деякі соціальні чинники, що впливають на становлення особистості, серед яких найважливішим є сім'я. Висвітлені труднощі переходу до трудового життя молодих людей з відхиленнями в інтелектуальному розвитку. Проаналізовано процес соціалізації, як необхідний аспект в житті кожної людини. Визначена провідна роль сім'ї у трудовому вихованні дитини з порушеннями інтелекту. Зазначено важливість успішної соціально- трудової адаптації для людей цієї категорії. Обгрунтовано необхідність психологічної корекційної роботи у сім'ях, в яких виховується розумово відстала дитина. Визначено умови успішного виховного процесу, від якого залежить рівень подальшої соціалізації. Зазначено, що соціалізація дитини невіддільне від виховання в сім'ї, де повинні бути створені сприятливі умови для росту і всебічного розвитку дитини. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема социализации лиц с нарушениями интеллекта в контексте семьи, как наиболее мощного агента социализации. Рассмотрены некоторые социальные факторы, влияющие на становление личности, среди которых важнейшим является семья. Освещены трудности перехода к трудовой жизни молодых людей с отклонениями в интеллектуальном развитии. Проанализирован процесс социализации, как необходимый аспект в жизни каждого человека. Определена ведущая роль семьи в трудовом воспитании ребенка с нарушениями интеллекта. Отмечена важность успешной социально-трудовой адаптации для людей этой категории. Обоснована необходимость психологической коррекционной работы в семьях, в которых воспитывается умственно отсталый ребенок. Определены условия успешного воспитательного процесса, от которого зависит уровень дальнейшей социализации. Отмечено, что социализация ребенка неотделима от воспитания в семье, где должны быть созданы благоприятные условия для роста и всестороннего развития ребенка. ua
dc.description.abstract In the article the problem of socialization of persons with intellectual disabilities in the context of the family, as the most powerful agent of socialization. Considered some of the social factors influencing the formation of personality, among which the most important is family. Illuminated the difficulties of transition to working life of young people with deviations in intellectual development. Analyzed the process of socialization as a necessary aspect in every person's life. The leading role of the family in the labor of raising a child with intellectual disabilities. The importance of successful social and labour adaptation for people in this category. The necessity of psychological correctional work in the families which are bringing up a mentally retarded child. The conditions of successful educational process, to which the further socialization. It is noted that the socialization of the child is inseparable from education in the family, where there should be favourable conditions for the growth and full development of the child. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціалізація осіб з порушеннями інтелекту ua
dc.subject соціально-трудова адаптація ua
dc.subject сім'я як головний агент соціалізації ua
dc.subject социализация лиц с нарушениями интеллекта ua
dc.subject семья как главный агент социализации ua
dc.subject социально-трудовая адаптация ua
dc.subject socialization of persons with intellectual disabilities ua
dc.subject the family as the main agent of socialization ua
dc.subject social and labor adaptation ua
dc.subject.classification 316.614.5-056.36 ua
dc.title Вплив сім'ї на професійне визначення осіб з розумовою відсталістю в процесі соціалізації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу