Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оптимізація психофізичного стану дітей із легкою розумовою відсталістю засобами арттерапії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, А. І.
dc.date.accessioned 2016-12-08T20:41:56Z
dc.date.available 2016-12-08T20:41:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кравченко А. І. Оптимізація психофізичного стану дітей із легкою розумовою відсталістю засобами арттерапії / А. І. Кравченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 247-252 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12038
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність підвищення якості навчально-виховного процесу розумово відсталих дітей і пошук нових, більш ефективних методів їх навчання та виховання. Подано основні відомості про використання засобів арттерапії у роботі з дітьми, що мають вади психофізичного розвитку та розумову відсталість зокрема. Висвітлено доцільність використання засобів арттерапії у навчально-виховному процесі дітей із розумовою відсталістю легкого ступеня, з метою покращення їх психофізичного стану. Розкрито значення корекційно-розвивальних занять у навчально-виховному процесі спеціальної школи, які ґрунтуються на організації активної діяльності дитини з вадами інтелекту, у ході реалізації якої створюються умови для позитивних зрушень у розвитку особистості дитини. Описано можливості застосування кінезіотерапії та драматерапії з метою соціалізації даної категорії дітей. Визначено вплив колективної діяльності на подальшу адаптацію дитини у суспільстві. ua
dc.description.abstract В статье обоснована необходимость повышения качества учебно-воспитательного процесса умственно отсталых детей и поиск новых, более эффективных методов их обучения и воспитания. Представлены основные сведения об использовании средств арттерапии в работе с детьми, имеющими недостатки психофизического развития и умственную отсталость в частности. Освещены целесообразность использования средств арттерапии в учебно-воспитательном процессе детей с умственной отсталостью легкой степени, с целью улучшения их психофизического состояния. Раскрыто значение коррекционно-развивающих занятий в учебно-воспитательном процессе специальной школы, основанные на организации активной деятельности ребенка с нарушениями интеллекта, в ходе реализации которой создаются условия для позитивных сдвигов в развитии его личности. Описаны возможности применения кинезиотерапии и театральной деятельности с целью социализации данной категории детей. Определено влияние коллективной деятельности на дальнейшую адаптацию ребенка в обществе. ua
dc.description.abstract The article substantiates the necessity to improve the quality of the educational process in mentally retarded children and the search of the new and more effective methods of training and education. The basic information according the use of art therapy while working with children with deficiencies of mental and physical development and mental retardation in particular are presented in the article. The feasibility of use of art therapy in the educational process of children with the middle level of mental retardation with the aim to improve their mental and physical condition is highlighted. The article reveals the role of remedial and developmental classes in the educational process of special schools, which are based on the organization of activity of the child with intellectual disabilities, during which the conditions for positive changes in the child’s development. The possibilities of usage of kinesiotherapy and dramatherapy for the purpose of socialization of these children are described. The influence of collective action on the further children adaptation in the society is determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject розумово відсталі діти ua
dc.subject засоби арттерапії ua
dc.subject психофізичний стан ua
dc.subject Умственно отсталые дети ua
dc.subject средства арттерапии ua
dc.subject психофизическое развитие ua
dc.subject Mentally retarded children ua
dc.subject art therapy facilities ua
dc.subject psycho-physical development ua
dc.subject.classification 37.034:316 (045) ua
dc.title Оптимізація психофізичного стану дітей із легкою розумовою відсталістю засобами арттерапії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу