Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійно-трудове навчання як компенсаторний механізм соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лебідь С.В.
dc.contributor.author Черепенько І.М.
dc.date.accessioned 2016-12-08T20:31:24Z
dc.date.available 2016-12-08T20:31:24Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лебідь С.В. Професійно-трудове навчання як компенсаторний механізм соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями / С.В. Лебідь, І.М. Черепенько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 252-259 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12030
dc.description.abstract У статті розглядається проблема компенсаторних можливостей у процесі соціалізації дитини з інтелектуальними порушеннями за допомогою професійно-трудового навчання. Здійснено аналіз особливостей соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями й потенціалу професійно-трудового навчання як ефективного засобу в контексті соціально- психолого-педагогічного супроводу та корекції індивідуально-психологічних рис даної категорії осіб. Обґрунтовано перспективність та необхідність подальшого наукового дослідження впливу професійно-трудового навчання на зміни індивідуально-психологічних характеристик осіб з інтелектуальними можливостями та формування на тлі цього феномену сукупності стійких характеристик осіб з інтелектуальними порушеннями, які забезпечують компенсаторні можливості дитини при соціалізації. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается проблематика экспериментального исследования компенсаторных возможностей учеников с интеллектуальными нарушениями в процессе социализации в контексте профессионально-трудового обучения. Проведен анализ особенностей влияния профессионально-трудового обучения на компенсаторные возможности и социализации лиц с интеллектуальными нарушениями. Экспериментально доказано, что существует влияние профессионально-трудового обучения на индивидуально-психологические характеристики учеников с диагнозом «Легкая умственная отсталость». Обоснована перспективность и необходимость дальнейшего научного исследования влияния профессионально-трудового обучения на изменения индивидуально-психологических характеристик лиц с интеллектуальными нарушениями и формирования на фоне этого феномена совокупности устойчивых характеристик лиц с интеллектуальными нарушениями, которые обеспечивают компенсаторные возможности ребенка при социализации. ua
dc.description.abstract The article deals with the problems of an experimental study of compensatory abilities of pupils with intellectual disabilities in the process of socialization in the context of professional and labor training. The analysis of features of influence of professional and labor training on compensatory opportunities and socialization of persons with intellectual violations is carried out. Experimentally proved that there is an influence of professional and labor training on individual and psychological characteristics of pupils with the diagnosis «Easy intellectual backwardness». Reasonable perspective and necessity of further scientific research of influence of professionally-labour studies on the changes of individual-psychological characteristics of persons with intellectual disabilities and forming on the background of this phenomenon collectively stable characteristics of individuals with intellectual disabilities that provide compensatory abilities of the child in socialization. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject особи з інтелектуальними порушеннями ua
dc.subject професійно-трудове навчання ua
dc.subject социализация ua
dc.subject лица с интеллектуальными нарушениями ua
dc.subject профессионально-трудовое обучение ua
dc.subject socialization ua
dc.subject individuals with intellectual disabilities ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject.classification 376-056.36-377.2 ua
dc.title Професійно-трудове навчання як компенсаторний механізм соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу